Wanneer is voor mij ook wel een puntje, op zich ben ik niet heel gebonden aan tijd, maar als het tijdens de hertentamens is dat kan ik bvb niet.
Killyenn
Geplaatst: 05-02-12 20:40
Ik ben er ook zeker voor in
Dus, wie/wat/waar/hoe? Hoelang willen we, wat is het budget? Wat zijn de gewenste bestemmingen en wat voor soort reis willen we maken? Zelf vind ik rondtrekken erg leuk, maar: duur. Ik denk dat twee weken zo'n beetje een goede tijd is? Mij lijkt een strandvakantie in dat tijdbestek wel lekker
2 Weken vind ik inderdaad ook prima, zolang we het ruim van te voren weten kan ik nog vrij vragen Ik wil het liefst op een strandvakantie met eventueel mooie dingen in de buurt die we zouden kunnen bekijken.
Wat voor landen hadden jullie in gedachten? Ik ben zelf helemaal fan van Spanje, Italië en Griekenland
Voor een strandvakantie is Kroatië ook leuk (strand, warm, maar ook leuke culturele dingen en het was altijd wat goedkoper dan de rest), maar alle andere meditteraanse landen vind ik ook leuk
Even een kleine samenvatting van het skypegesprek. Tot nu toe is er 1 camping die bij ons het lijstje staat, verdere suggesties zijn welkom. We zitten te denken aan de landen in de mediterrane. Het wordt dan een strandvakantie met uitstapjes en scootertjes om een beetje rond te rijden.
Deze camping ligt in (op? Zeg je op bij een schiereilandje?) Sardinië en is een favoriete bestemming van Bieb. Er zijn schildpadden en dolfijnen te zien, kite-surf spots en bij behorende surfdudes en chicks om te bekijken.
Daarnaast zijn er 2 verblijfsmogelijkheden een tent of een hutje.
Ik ben er zeker wel voor te porren maar moet kijken of ik die data vrij kan krijgen omdat mijn collega's met schoolgaande kinderen/vriendin voorrang krijgen in de vakantieperiode.