de shethouders gaan meeten: bosmeeting!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siepie

de shethouders gaan meeten: bosmeeting!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 21:42

Bosmeeting in Ommen:

Lauwtjuh94 schreef:
mensen die meegaan:
Kailey
Marlinde
Joelle
Lisa
Laura
Nadine
Elvi

pony's:
Blacky
Xander
Timmy
Misty of Cindy
Snoepie
Natanalientje

DUS:
Laura en Marlinde > Sulky met Natanalientje
Elvi > Xander
Kailey > Blacky
Nadine > Timmy
Lisa > Snoepie
Joelle > Misty of Cindy

Verder kan er gewisseld worden met pony's waarmee dat kan.

Als er meer mee willen, moet die wel met eigen pony anders komen we niet uit.

Wordt waarschijnlijk in de meivakantie

Jolijnn

Re: de shethouders gaan meeten: bosmeeting!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:43

leuk gemaakt!
ik ga lekker meelezen

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:44

:D

joellenaomi_ schreef:
nee niet dat ik het alleen ga regelen maar iig regelen . Maar daarom zeg ik ook ik WIL ik DENK . omdat ik niet zeker weet dat het mag maar ik hoop het maar :)

Nou dan lijkt het mij het meest logisch als je dat nu gaat vragen want anders praten we over iets wat jij misschien niet eens mag. ;)

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 21:44

@Jolijn: haha is goed

IK HEB ER HEEL VEEL ZIN IN <3 !!! :))

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 21:45

xMonsterr schreef:
:D

joellenaomi_ schreef:
nee niet dat ik het alleen ga regelen maar iig regelen . Maar daarom zeg ik ook ik WIL ik DENK . omdat ik niet zeker weet dat het mag maar ik hoop het maar :)

Nou dan lijkt het mij het meest logisch als je dat nu gaat vragen want anders praten we over iets wat jij misschien niet eens mag. ;)

ja is denk ik wel makkelijk dat we weten of iemand mag anders is het helemaal geregeld en zegt iemand op het laatste moment af omdat ie toch niet mag :+

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:46

:+
Lauwtjuh94 schreef:
@Jolijn: haha is goed

IK HEB ER HEEL VEEL ZIN IN <3 !!! :))

IK ga wel alle foto's bekijken en mag ik ze dan bewerken??
gewoon kleine dingen dan heb ik dan alvast wat te doen

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 21:48

haha ja van mij wel hoor :j

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:49

Maar eventjes kort samen gevat van Joelle en mijn kant.

Onze ouders hebben allebei een auto, maar geen van die auto's kan een trailer trekken.
En dan kunnen we wel aan de staleigenaar vragen of we zijn auto mogen lenen, maar ik geloof dat niemand van onze ouders een trailerrijbewijs hebben om ook met een trailer te kunnen rijden. En de staleigenaar wil ik het ook niet vragen want die doet al zoveel voor ons ..
Kunnen jullie ook niet gewoon eerst naar ons komen en een beetje met elkaar kletsen en elkaar leren kennen, of wij naar jullie (gewoon zonder pony) en dan dat we elkaar eerst leren kenenn en dan pas een grote meeting organiseren ? oid.
Maar hoe wilt Elvi komen, want haar moeder heeft niet eens een rijbewijs dus dat wordt een beetje lastig ? Maar het gaat mij ook niet om het rijden, maar als iedereen op een pony gaat en ik niet is dat ook niet zo leuk natuurlijk! Kan het ook niet dat zeg maar dat we gewoon wisselen, en niet iedereen een vaste pony heeft ? En dat een op een fiets gaat zodat die foto's kan maken ? En dan wisselen enzo.

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:54

Ik weet ook niet zeker of ik meekan hoor, denk niet dat ik daar met de trein kan komen? Mn moeder haar auto is kapot ;(

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 21:59

Over de auto:
Het ligt aan de auto en aan het rijbewijs of je met een trailer mag rijden :) . Als de auto zwaarder is dan de trailer + pony's hoef je geen speciaal rijbewijs :j . Als de auto lichter is heb je een BE-rijbewijs nodig. :)

Over het leren kennen:
Ik vind niet dat dat een grote meerwaarde heeft. Het is toch niet erg als we meteen een grote meeting organiseren? Waarom zouden we mekaar eerst moeten leren kennen?

Over Elvi:
Dat weet ik verder ook niet, misschien kan ze met jullie meerijden? Die woont toch niet zo ver van jullie vandaan?

Over de pony's:
Het is het handigst als iedereen een eigen pony heeft. We hebben al mensen geweigerd omdat we anders niet uitkwamen dus het zou wel banketstaaf zijn als we het dan nu anders doen :P . Op de fiets zou opzich wel kunnen denk ik, maar ik weet niet hoe het pad daar is. De route gaan ik en Marlinde van te voren een keer met de sulky doen om te kijken waar de sulky allemaal kan komen.

Over het fietsen kan Marlinde beter even beantwoorden :j .

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 21:59

Nadineex schreef:
Ik weet ook niet zeker of ik meekan hoor, denk niet dat ik daar met de trein kan komen? Mn moeder haar auto is kapot ;(

Met de trein kan! Je kan met de trein in Ommen komen :j . Maar het is pas in mei dus misschien is de auto dan gemaakt?

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:01

Jaa klopt, weetniet of mn moeder zin heeft om daar naartoe te rijden :P maar ik overleg nog wel even enzo :))

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 22:03

Nadineex schreef:
Jaa klopt, weetniet of mn moeder zin heeft om daar naartoe te rijden :P maar ik overleg nog wel even enzo :))

Ja is goed :) . En stel dat je écht niet mee kan, dan zou Kailey op Timmy kunnen :j . Maar het zou natuurlijk leuk zijn als je wel mee kon, jij kan vet mooie foto's maken :)) :D .

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:12

Nouja dan ga ik wel niet mee, want pony mee wordt het sowieso niet denk ik! En ik dacht nouja, kan ik mijn spiegelreflex mee en dan foto's maken maar het lijkt mij dat er niet de hele buitenrit een fietspad omheen zit, en dan nog is het jammer als 1 iemand maar steeds moet fietsen.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 22:14

xMonsterr schreef:
Nouja dan ga ik wel niet mee, want pony mee wordt het sowieso niet denk ik! En ik dacht nouja, kan ik mijn spiegelreflex mee en dan foto's maken maar het lijkt mij dat er niet de hele buitenrit een fietspad omheen zit, en dan nog is het jammer als 1 iemand maar steeds moet fietsen.

maar als er een fiets mee gaat, als het kan met de fiets, dan kunnen we toch afwisselen :j ! ik heb toch niet gezegd dat we niet afwisselen? dat was sowiezo het plan al :j . ik zou het wel vet jammer vinden als je niet komt!

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:15

xMonsterr schreef:

Eerst maar afwachten of ik mee kan :) als ik wel meega kunnen wij sws wel afwisselen :)

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 22:15

@Kailey: inderdaad, als Nadine niet kan (zou echt super jammer zijn!!) dan kan jij op Timmy :) !

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 22:16

en anders gaan we idd wisselen hoor! het is niet zo dat jij dan de hele tijd moet fietsen! dat heb ik ook niet gezegd volgens mij? dat bedenk jij. en dat zou ik sowiezo niet bedenken want dat vind ik echt banketstaaf!

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:17

Oh nouja, kijk ik vind het niet erg als ik moet fietsen maar als iedereen dan wel aan het rijden is ja dan snappen jullie denk ik ook wel dat ik liever niet 2 á 3 uur ga fietsen haha .. maar niet dat jullie nu denken het gaat om het rijden! Als de pony's niet meegaan kan ik sowieso (en ik kan eventueel ook wel logeren) maar misschien is er iets te regelen met de pony's dat vraag ik straks even!
En Joelle & Elvi kunnen gewoon met ons mee rijden maar misschien is het dan wel zo netjes als hun de bezine kosten met elkaar verdelen en mijn moeder dan nog wat bij betaald ofzo.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 22:20

Het ging wel een beetje om het rijden want dat was de bedoeling :P . Maar als het niet uitkomt dan maakt het natuurlijk niet uit en het is leuk dat je kan komen, ook als je fietst en afwisseld! Én je moet dan natuurlijk vet mooie foto's maken :)) ! Logeren mag bij mij wel hoor! Maar als je liever bij Marlinde wilt moet je dat doen haha :P .

En inderdaad, benzinekosten zou ik wel netjes vinden en eigenlijk vind ik dat normaal als ze dat zouden doen :j .

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:23

Maar dan nog iets wie heeft een fiets voor ons ? :+ En gaat iedereen met zadel enzo want anders moet je steeds de beugels wisselen maar dat is ook niet echt een probleem maar toch .. :+ En bij wie ik dan zou gaan logeren maakt mij echt niet uit! :P

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:23

Misschien heel misschien is het een idee als wij dan naar jullie komen en is de dag voorbij ofzo rijd iemand met ons mee terug en gaat bij mij logeren en gaat de volgende dag mee naar Blacky en Misty en daarna wordt diegene weer opgehaald ? :P

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 22:24

Marlinde heeft vast wel een fiets. Ik kan helaas geen fiets meer mee nemen want de trailer is helemaal vol met Natanalientje en de sulky :) . Haha beugels wisselen is niet zo heel moeilijk toch :P .

Logeren moet je maar even kiezen haha. Maakt mij ook niet uit, als je liever bij Marlinde gaat mag dat ook hoor!

Bij mij kan je de volgende dag nog wel rijden <<) :')

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:25

liefjes, ik kan jammergenoeg niet mee ;(
heb als eerste geen peerd als 2e geen vervoer en als 3e; ik moet werken ..
misschien bij een volgende meeting! :D :) :*

joellenaomi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:25

Ik mag , maar niet logeren . :)