Vul even de poll in en post in dikgedrukte letters welke MAAND(EN) en welke WEEK/WEEKENDDAGEN je kan en wil meeten... Ik denk dat we er daarna wel uitkomen.
Paula1990: april, zaterdag of zondag, voorkeur een pannenkoekenhuis (liefst een dagdeel ipv een hele dag)
Als je jezelf eronder zet kopieer dan even de bovenste naam of namen zodat we 1 lijstje hebben steeds en niet terug te zoeken...
Iris82
Geplaatst: 06-01-12 19:17
Paula1990 schreef:
Paula1990: april, zaterdag of zondag, voorkeur een pannenkoekenhuis (liefst een dagdeel ipv een hele dag) Iris82: eind april of mei: zaterdag of zondag, dagdeel
pubelia
Geplaatst: 06-01-12 19:38
Paula1990: april, zaterdag of zondag, voorkeur een pannenkoekenhuis (liefst een dagdeel ipv een hele dag) Iris82: eind april of mei: zaterdag of zondag, dagdeel Pubelia: april, mei: weekend, dagdeel. (vorstenbosch de pier)
Tequilaatje
Geplaatst: 06-01-12 19:52
Tequila: maart, ev. begin april, liefst in het weekend, lokatie maakt niet uit, liever ook een dagdeel
XFiemoX
Geplaatst: 06-01-12 19:52
Paula1990: april, zaterdag of zondag, voorkeur een pannenkoekenhuis (liefst een dagdeel ipv een hele dag) Iris82: eind april of mei: zaterdag of zondag, dagdeel Pubelia: april, mei: weekend, dagdeel. (vorstenbosch de pier) Fiemo: Februari, Maart,April, mei(in maand mei kan ik alleen het weekend van 12 mei niet) > Zaterdag of Zondag > Voorkeur pannenkoekenhuis/speelparadijs/dierentuin. Tequila: maart, ev. begin april, liefst in het weekend, lokatie maakt niet uit, liever ook een dagdeel
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 06-01-12 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt
noviceh
Geplaatst: 06-01-12 19:58
Paula1990: april, zaterdag of zondag, voorkeur een pannenkoekenhuis (liefst een dagdeel ipv een hele dag) Iris82: eind april of mei: zaterdag of zondag, dagdeel Pubelia: april, mei: weekend, dagdeel. (vorstenbosch de pier) Fiemo: April, mei(in maand mei kan ik alleen het weekend van 12 mei niet) > Zaterdag of Zondag > Voorkeur pannenkoekenhuis/speelparadijs/dierentuin. Tequila: maart, ev. begin april, liefst in het weekend, lokatie maakt niet uit, liever ook een dagdeel Noviceh: februari, maart, daarna vanaf juni
Cheiba
Geplaatst: 06-01-12 20:45
Paula1990: april, zaterdag of zondag, voorkeur een pannenkoekenhuis (liefst een dagdeel ipv een hele dag) Iris82: eind april of mei: zaterdag of zondag, dagdeel Pubelia: april, mei: weekend, dagdeel. (vorstenbosch de pier) Fiemo: April, mei(in maand mei kan ik alleen het weekend van 12 mei niet) > Zaterdag of Zondag > Voorkeur pannenkoekenhuis/speelparadijs/dierentuin. Tequila: maart, ev. begin april, liefst in het weekend, lokatie maakt niet uit, liever ook een dagdeel Noviceh: februari, maart, daarna vanaf juni Mare: februari, maart, april. weekend is prima graag dan in de evenweek, dagdeel. liefs pannenkoekenhuis.
Ik hou me even afzijdig totdat bekend wordt wat we gaan doen. Ik ken Utrecht en Zwolle niet dus kan geen ideeen aandragen.
Esther_r20
Geplaatst: 06-01-12 22:50
Paula1990: april, zaterdag of zondag, voorkeur een pannenkoekenhuis (liefst een dagdeel ipv een hele dag) Iris82: eind april of mei: zaterdag of zondag, dagdeel Pubelia: april, mei: weekend, dagdeel. (vorstenbosch de pier) Fiemo: April, mei(in maand mei kan ik alleen het weekend van 12 mei niet) > Zaterdag of Zondag > Voorkeur pannenkoekenhuis/speelparadijs/dierentuin. Tequila: maart, ev. begin april, liefst in het weekend, lokatie maakt niet uit, liever ook een dagdeel Noviceh: februari, maart, daarna vanaf juni Mare: februari, maart, april. weekend is prima graag dan in de evenweek, dagdeel. liefs pannenkoekenhuis Esther: februari tm wanneer dan ook. Sommige dagen kan ik niet ivm al staande afspraken, maar als ik kan dan kom ik!!
maart april lijkt me ook ideaal, voorkeur voor zwolle
XFiemoX
Geplaatst: 07-01-12 18:08
Lisch en Piewie en eventueel meer die ook voor Zwolle kiezen en er dus toch gesplitst worden ik kom dan wel naar beide mits het 2 verschillende dagen zijn/worden..En maart/april vind ik ook een goede periode
Tassie78
Geplaatst: 07-01-12 19:04
voor de meiden die evt met de trein gaan bij blokker hebben ze v.a maandag de dag retour voor 16 euro weer onbeperkt reizen door heel nl
Ik denk ook wel dat de stilte komt omdat er nog geen concrete plannen zijn. Het is nog zo onduidelijk. Wellicht is het handig om nu gewoon een maand uit te kiezen en een locatie. Daarna kijken hoeveel er komen. Als het niet rendabel is kunnen we altijd nog aanpassen.
Ik zou een meeting erg leuk vinden maar wacht idd op concretere plannen.
Aangezien ik zo ver weg woon zou het lastig zijn om daar rekening mee te houden, ik hoop gewoon op een beetje redelijke reistijd (hier kost alles bijna anderhalf uur reistijd, dus ik ben op zich wel wat gewend) in een periode die uitkomt
Ter info (maar je hoeft er dus geen rekening mee te houden), zou Utrecht me dan het beste uitkomen (ca 3uur) in de periode februari/ begin maart of eind mei/juni
Mijn zusje heeft in Nieuwegein gewoont en daar deden we altijd 3,5 uur over! Met routenet ofzo krijg je een verkeerd beeld. Ik woon tegen de Belgische grens en hier mag je overal maar 70 of 80 rijden. Voordat ik bij een snelweg ben (Goes) zijn we al een uur verder..
XFiemoX
Geplaatst: 10-01-12 13:26
Dames, is het dan misschien een idee om het sowieso in 2en te splitsen?
Dus als voorbeeld: (wbt data's die ik erbij zijn zijn alle data's in weekeinden)!
Februari: Efteling! Zat 4-2: Fiem Zon 5-2: Fiem Zat 11-2: Fiem Zon 12-2: Fiem Zat 18-2: Zon 19-2: Zat 25-2: Fiem Zon 26-2: Fiem
Maart:
Zat 3-3: Fiem Zon 4-3: Fiem Zat 10-3: Fiem Zon 11-3: Fiem Zat 17-3: Fiem Zon 18-3: Fiem Zat 24-3: Fiem Zon 25-3: Fiem Zat 31-3:
En dan ook zo'n schema voor de mensen die vanuit het noorden komen en bijvoorkeur dagje Zwolle willen gaan doen of iets anders