waar is iedereen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 22:52

djangogirl schreef:
ik bedoel op deze afdeling [DVT] wat voor topics meoten we hier plaatsen: welke inhoud. of ben ik nou heel erg blond Verward


Ehm ik denk het wel een beetje ja Knipoog
'de afdeling' Door Vraag Topic zijn de foto's en verslagen van de meeting.
Dus ik weet niet wat jij wil plaatsen Scheve mond Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 00:02

Djangogirl: het DVT is een topic op de Slowchat. Op de slowchat kun je alleen maar komen als je 150 paardengerelateerde berichten hebt geplaatst, of een half jaar lid bent van bokt.

Op de slowchat staat een topic dat heet Door-vraag-topic. En vanuit dat DVT (Door-vraag-topic) zijn er nu al een paar meetings georganiseerd, de laatste was op 11 Oktober. En voor de foto's die bij deze meeting zijn gemaakt en de verhalen die we er over kwijt willen, is dit forum opgericht...

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 02:46

Das duidelijke taal Cassidy

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:00

ooooh haha okej. ben lang neit meer op [SC] geweest.. ik zal me mond wel houden Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:30

djangogirl schreef:
ooooh haha okej. ben lang neit meer op [SC] geweest.. ik zal me mond wel houden Haha!


Het DVT bestond al voordat de Slowchat werd opgericht en stond voorheen op het Kippenhok. Vertel me nou niet dat je het nooit hebt zien langskomen. Het staat tegenwoordig als Sticky op de slowchat, en we zijn intussen al een paar afleveringen verder.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 12:17

Tegenwoordig is al een hele tijd. perfect uit gelegd Cassidy Haha!