Ik ga eerdaags even rustig met mijn agenda zitten voor ik een datum aangeef..
Killyenn
Geplaatst: 11-12-11 23:35
Ik heb 't ook ingevuld Ik kan op kerstavond niet, ga bij familie eten, en oudejaarsavond blijf ik waarschijnlijk in A'dam met vriendinnen. Maar de dagen in 2012 kan ik allemaal als het goed is, misschien dat er nog 1 afvalt door een weekendje Parijs maar dat weet ik als het goed is binnen een week
Ik vindt zaandam een fijne plaats maar dat is natuurlijk ook bij mij om de hoek. Bij wie zouden we eventueel nog meer kunnen spellen? Want dat is wel belangrijk.
Bij mij zou het ook kunnen. Zaandam Centrum dus. Kans is dan wel aanwezig dat vriend + (grote) hond ook aanwezig zijn. Kan ook zijn dat die vluchten naar Eindhoven
Vluchten ze dan samen Evelli? Tamadine heeft het over het midden van Noord-Holland. En er is niet zo'n verschil tussen jou locatie of die van Lente. Maar goed mij maakt het niet uit!
Weet dat ik vrij dicht bij Lente woon. Maar jouw vraag was bij wie we nog meer konden meeten
Killyenn
Geplaatst: 12-12-11 14:09
Bij mij kan het ook, maar ik woon in Amsterdam, dus daar schieten we nog niets mee op
ponyparadijs
Geplaatst: 12-12-11 14:10
Is ook zo! En daar vandaan moete we dan een locatie gaan kiezen. Want we kunnen wel ergens anders willen gaan spellen, maar als er dan geen locatie is houdt het al op he!
Hee wat leuk, is er ruimte voor extra spelletjesliefhebbers, of zijn jullie inmiddels een vast clubje? Ik ben gek op spelletjes, maar alleen gebrek aan mensen om het mee te spelen! Woon zelf over anderhalve week weer in Amsterdam, dus als het mag, kom ik graag meedoen! Met hoeveel zijn jullie en welke spelletjes spelen jullie?