Nagelmutsen willen meeten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Nagelmutsen willen meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 21:49

Bij deze... het topic...

De bedoeling is om met de vaste die hard posters en nagellak/aceton snuivers te gaan meeten.

Wie wat waar hoe wanneer?
In Utrecht
Mijn oude huis is beschikbaar, daar woont mijn broer maar die is nooit thuis, het is een zeer groot appartement in leidsche rijn, héél makkelijk te bereiken met het OV & de auto (ook voldoende parkeerplek)

Lakken natuurlijk
Ik zal al mijn nagellakjes meenemen + nailart + gelspullen, leuk is als ook andere lakjes mee willen nemen dit mág maar hoeft niet.
doe je dit wel, spreek dan van te voren af dat je stickers er op plakt!

Ook kan ik mensen eventueel gel nagels geven maar dit kost veel tijd, nagelriemen behandelen kan ik bij iedereen doen die dat wilt.

Dit is ideaal om netjes leren te lakken (tips voor how to, welke kwastjes etc.) niet alleen van mij er zijn nog een aantal dames die uitstekend weten waar ze mee bezig zijn :D

En euh, wanneer gaan we dat doen?
Ik ben op woensdag, vrijdag, zaterdag én zondag vrij één van die dagen dus, weekend lijkt me het beste!

zitten er kosten aan vast?
welnee! maar wij krijgen natuurlijk wel honger, nu kunnen we met zijn alle heerlijk uit eten gaan of ik kan thuis iets lekkers maken, kiezen we voor het laatste dan vraag ik wel een kleine bijdrage voor de boodschappen voor het eten. als we uit eten gaan (ik ken een heerlijke griek... se eettent ( :D ) en daar ben je vaak al voor 30 euro p.p klaar :)

voor de rest, barst los met ideetjes!!

Anoniem

Re: Nagelmutsen willen meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:54

Ik wil graag swappen! Misschien iets van een lijst maken wie wat ter beschikking stelt? En om eerlijk te houden OPI ruilen voor OPI, CG voor CG enz?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:55

Lakken in Leische rijn lijkt me een prima idee.
Misschien handiger qua kosten om samen iets in elkaar te flansen ivm de kosten, maar Grieks vind ik ook prima.
Ben niet zo moeilijk :')

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:56

Als ik vrij ben/kan krijgen wil ik ook wel van de partij zijn! Mijn stash telt inmiddels tegen de 90, dus er zit vast nog wel een kleurtje tussen die iemand heul graag wilt proberen :D

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:59

Ik denk dat ik toch wel meewilt. Ook al is het best ver weg. Kan vast wel een treinkaartje voor 15,- krijgen waar k door heen Nederland mee heen kan reizen..
Wat betreft eten vind ik alles goed :P

Ik zal best wat mee willen nemen maar volgens mij heb ik nogal veel kleurtjes die veel in dit topic ook hebben. Omdat ik meestal in het topic keek en vanaf daar keek wat ik wou hebben en ging bestellen bij NPF :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:00

Volgens mij kan je die nu kopen bij de hema MightyJoe!

xJolien

Ik wil ook graag mee! Alleen ivm met school/werk kan ik eigenlijk alleen in het weekend! Vakanties is dan weer een ander verhaal :D

poes

voor mij is het wel erg ver om een lakje te doen vrees ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:02

poes schreef:

is maar 2 uur rijden :')

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:02

Liek_ Oh handig! Zal ik morgen gelijk 1 gaan halen..

Niet toevallig nog iemand die uit het noorden komt?

Voor mij is het ook ongeveer 2 uur treinen... maar joh :P T lijkt me gezellig :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 22:03

MightyJoe schreef:
Ik denk dat ik toch wel meewilt. Ook al is het best ver weg. Kan vast wel een treinkaartje voor 15,- krijgen waar k door heen Nederland mee heen kan reizen..
Wat betreft eten vind ik alles goed :P

Ik zal best wat mee willen nemen maar volgens mij heb ik nogal veel kleurtjes die veel in dit topic ook hebben. Omdat ik meestal in het topic keek en vanaf daar keek wat ik wou hebben en ging bestellen bij NPF :+

misschien mee reizen met een studentenbokker?

Liek_ schreef:
Ik wil graag swappen! Misschien iets van een lijst maken wie wat ter beschikking stelt? En om eerlijk te houden OPI ruilen voor OPI, CG voor CG enz?

mwah ik ben daar niet zo moeilijk mee, ik ruil gerust een opi voor een color club die ik graag wil, echter ruil ik geen essence oid tegen een china glaze.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:03

Liek_ schreef:
poes schreef:

is maar 2 uur rijden :')

o dat valt nog mee :) :')
Ik heb alleen niks te swappen nu denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:03

MightyJoe schreef:
Liek_ Oh handig! Zal ik morgen gelijk 1 gaan halen..

Niet toevallig nog iemand die uit het noorden komt?

Voor mij is het ook ongeveer 2 uur treinen... maar joh :P T lijkt me gezellig :D

http://nsdagkaart.hema-actie.nl/

Voor Poes niet ook een idee vanaf Roosendaal?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:04

ik ben nogal verslingerd aan mijn vroem :') eens ik erin stap, rij ik wel het hele eind hoor :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:06

Ik kom ook! :D
Leidsche Rijn is makkelijk te doen vanuit m'n ouders. Voor mij komen de weekenden (en dan vooral zondagen) 't beste uit.
Qua eten ben ik ook vrij makkelijk (zolang er maar geen champignons inzitten :+ ).

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:21

Ik hou het nog even in overweging...lijkt me wel erg leuk! :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:47

ik ben niet super actief in het topic maar misschien wil ik ook wel komen, ligt er natuurlijk ook aan wanneer het gaat plaatsvinden. Lakjes ruilen lijkt me elk geval wel erg leuk :)

Wel grappig ik ben ook al actief geweest in oude nagellak topics, wat dan uiteindelijk HK werd enzo.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:50

Of sushi :P. Zaten ook aardig wat verslaafden in het topic toch ;)?

Lijkt me leuk! Ligt er wel een beetje aan wanneer, ben nu een beetje (erg) drukdrukdruk met het huis ed. Een weekenddag komt voor mij ook het beste uit.

Ik kom uit regio Den Haag, ben best bereid om wat mensen op te pikken uit de regio of eventueel onderweg :).

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:52

lijkt me leuk :D denk er nog over na!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:53

Als we rekening gaan houden met het eten: vegetarier meldt zich! ;) Geen vlees & vis! Ei etc eet ik wel gewoon!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:54

Als ik kom dan is het vanuit rdam (alexander) met de trein, dus als mensen vanaf daar mee willen treinen met een student :P

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:16

Ik wil ook wel mee als het mag :D Ik kan op vrijdag zaterdag en zondag en ik moet vanaf assen met het ov. Als er meer mensen uit die richting komen kunnen we misschien samen reizen?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 23:23

Ik ga morgen even lijstje opstellen en die kan iedereen dan invullen :j

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:49

Ik wil misschien ook wel komen :D Ik reis vanuit Oude Tonge, en kom langs Rotterdam. Dus er kan dan iemand mee rijden. Ligt er wel aan wanneer enz. Weekenden komen mij ook het beste uit.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:59

Leuk! Ik wil wel. Het liefst op een vrijdag, die kan ik het makkelijkst vrijplannen of vrijhouden. Ik heb een studenten-weekOV en kan vanaf Groningen wel mensen meenemen.
Qua rekening met eten: ik mag absoluut geen pinda's en noten, ben zwaar allergisch! Pasta is meestal geen probleem. Of ik neem zelf wat mee. :j