Fotomeeting - Paarden / Honden - Holterberg op 29 april

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Fotomeeting - Paarden / Honden - Holterberg op 29 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-11 16:41

Hoi hoi,

Ik zou graag binnenkort of wat later (wanneer er geen sneeuw ligt!) een fotografie meeting willen organiseren. Vooral gericht op het leerzame ervan aangezien we vast het een en ander van elkaar kunnen leren.

Ik wil dit doen op de Holterberg (natuurgebied de sallandse heuvelrug) of op het wierdens veld, eveneens een mooi natuurgebied! Het lijkt mij leuk om paarden en honden te combineren (die kunnen soms ook prachtig samen op de foto!). Wil het wel in de winter organiseren maar niet in de sneeuw (het landschap is dan soms heel verassend, en heeft echt wat vind ik persoonlijk).

Ik wil de fotograven niet overdonderen met tig modellen en eigenlijk hen voorang geven als ze evt. zelf een model hebben. Afhankelijk van het aantal fotograven ook het aantal modellen zit zelf te denken aan zo'n 3 a 4 fotograven per model.

Nu hoop ik dat er genoeg fotograven hier in de omgeving wonen. :+
Als iemand overigens een klein hondje als model heeft heb ik nog wel een duitse dog (zwart met witte borst, 4 witte voetjes en wit puntje op de staart) geeft een leuk contrast! :P

Groetjes Marinke
Laatst bijgewerkt door Duke op 23-01-12 11:20, in het totaal 4 keer bewerkt
Reden: Poll verwijderd en titel aangepast met datum en locatie.

Bagheera_206

Re: Fotomeeting - Paarden / Honden - omg. Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:25

Even een stipje. := Ik denk er nog even over na, omdat het niet om de hoek is. :=

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-11 21:29

Oke is goed! Het gaat mij vooral om een leerzame fotomeeting, gewoon gezellig maar vooral leerzaam. Wil ook niet te veel modellen dat zo'n beetje elke fotograaf 1 of 2 modellen heeft, maar juist meerdere fotografen met 1 model zodat je echt samen ook kunt oefenen! En tips e.d. uitwisselen. :j

Daarbij vind ik het hier persoonlijk een prachtige meeting, en wil ik ook eens de gelegenheid geven om paarden en honden te combineren (waar ze samen kunnen samen, anders toch wel gescheiden houden. We hebben in elk geval het geluk dat er ruimte zat is en op de Holterberg heb je ook echt wisselende natuur (zo heb je hele open hei stukken, maar ook echt bos, lange zandpaden, maar ook smallere kronkel weggetjes). Heb je glooien op de berg, maar ook vlakke stukken.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 12:47

Ik lees ook even mee :) had mijn hond (duitse herder) in eerste instantie opgegeven voor 1 van de andere fotomeetings, maar vond het allemaal toch wel erg ver weg! Omgeving Nijverdal is een stuk beter te doen Dus ik wacht even af of er nog modellen nodig zijn :o

edit: ik heb overigens zelf een spiegelreflex-camera, maar ben daar nog niet heel handig mee of zo :+

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 22:06

stipje, even over nadenken en kijken waar het precies ligt :D

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:37

Hmm dit is wel heel mooi dicht bij.. Heb een hond en een paard:P heb alleen een geschoren paard wat ik liever niet sil wil laten staan zonder deken. En een hond die dr eigenlijk niet bij in de buurt wil komen:P haha

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:41

Als het mag, wil ik ook wel komen met mijn paard. Helaas hebben wij geen hond meer, anders had ik die ook graag meegenomen.
Onder voorbehoud van de datum.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:45

Ik ga er nog even over nadenken.. Heb namelijk al behoorlijk wat fotomeetings op de agenda staan en allemaal stuk voor stuk best een eindje weg.. Moet ook opletten dat ik niet te veel ga doen en niet teveel geld aan het reizen uit moet geven :=

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:23

Ik woon zelf in Nijverdal, miss mag ik wel met mijn vz paard(jes) maar dat denk ik niet. Ik heb ook wel een hondje (chichou) die zou ik ook wel mee kunnen nemen. Hij heeft het alleen niet zo op andere honden maar is daarvoor op cursus geweest en nu bijt hij niet meer. Hij negeert ze gewoon :+
Maar het lijkt me wel heel leuk!

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:29

Hij reageert trouwens wel als andere honden ook agressief gaan doen maar dat is logisch. Maar ik kan nog wel even aan de eigenaren van mijn verzorgpony's vragen of we er miss met de fjorden heen mogen. En anders kunnen we misschien wel met de shetlanders. Dat mag eerder denk ik. :D

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:33

Ik zou eventueel ook mee kunnen als model. Paardlief staat in Markelo, vlakbij de holterberg dus. Heb alleen geen eigen trailer, dus afhankelijk van waar er afgesproken wordt moet ik even kijken of ik wel of niet mee kan. :) als er eventueel mensen uit de buurt komen waar ik mee kan rijden met de trailer, heel graag!

Esmefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:56

Ik heb dezelfde verzorgponys als lunaeekie dus kunnen we samen zeuren ;) Overigens erg leuk dat er een keer een fotomeeting is in de buurt van Nijverdal :D Ik heb ook nog wel een hond een cockerspaniel dan moet ik nog even met mams overleggen

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:16

Ja, ik vind het ook heel leuk dat er (eindelijk) een fotomeeting is in Nijverdal. Ik hoop dus zeker dat het door gaat en ik kom sowieso ;)

Esmefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 21:17

Ik zal eventueel ook wel als fotograaf willen .Maar ik kan niet zo super goed fotograveren ( kijk voor voorbeeldfotos maar even op mijn computer )

Esmefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 21:32

Computer hoort profiel te zijn ;)

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 19:28

Wij kunnen waarscheinlijk wel met de shetlanders komen 1 shetlander voor de kar en de andere onder het zadel of aan de fiets. En we kunnen ook nog 2 hondjes meenemen :D

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:54

Ik wil ook wel komen met mijn paardjes ik stuur je even een pb :)

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 10:08

Ik moet er even over nadenken. Het is anderhalf uur rijden voor mij vanaf Lelystad.
Ik heb zelf een HaflingerxFjord. Foto's in profiel.
Heb ook nog 2 honden een jack russel(zwart, wit en bruin) en een chocoladekleurige labrador:)

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 11:55

Het zou wel leuk zijn als je komt :D Ik hoop dat er genoeg zijn zodat het doorgaat

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 14:41

het zou vooral leuk zijn als er ook fotografen komen, want die hebben zich tot nu toe nauwelijks gemeld ;)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 14:44

Stipje staat nog steeds hoor. ;)

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 14:51

was ook niet flauw bedoeld t.o.v. de fotografen hoor, maar volgens mij was het juist de bedoeling om de eventuele fotografen niet direct te overdonderen met een enorme hoeveelheid modellen...
Al snap ik het enthousiasme wel, aangezien er in het oosten vrij weinig van dit soort dingen worden georganiseerd :j

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 14:53

Het is vooral erg ver weg voor mij... :=

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 14:54

maar wel een prachtige locatie! die kun je echt niet laten schieten hoor :P

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 17:55

Daar moet je gewoon heen! Je kan er hele mooie foto's maken :+