Het leek mij wel om een bok meeting te organiseren om met medebokkers naar War horses te gaan.
Ik dacht zelf aan pathe in Eindhoven of foroxcity in roermond maar dit is afhankelijk wie er mee wil en waar iedereen vandaan moet komen.
De film gaan 2 februarie in premiere. De datum en plaats kunnen we bekijken als we ene ideen hebbe wie allemaal mee wil. Tegen die tijd zal ik ene aantal datums er op zetten en kunnen we stemmen wanneer de meeste kunnen
voor de gene die niet weten waar de film over gaat:
Het verhaal speelt zich in een indrukwekkende omgeving op het Engelse platteland tijdens de Eerste Wereldoorlog af. War Horse begint met een opmerkelijke vriendschap tussen een paard met de naam Joey en een man genaamd Albert, die Joey temt en traint.
Wanneer de twee gescheiden worden, zien we een bijzondere reis van het paard gedurende de oorlog met daarbij het veranderen, maar vooral het inspireren van de levens van alle mensen die hij ontmoet. De Eerste Wereldoorlog wordt gezien door de ogen van een paard – een odyssey van geluk en zorgen, hechte vriendschap en veel avontuur.
Het lijkt mij ook leuk om mee te gaan, wil zoiezo de film zien! Roermond is voor mij alleen wel erg ver weg, maar Eindhoven zou wel te doen moeten zijn.
Ja ik wil dus ook graag mee Bij voorkeur woensdag, vrijdag of het weekend aangezien ik de andere dagen tot 17.30 en 18.30 werk en pas ruim een half uur later thuis ben. Mijn voorkeur zou Eindhoven hebben, maar Roermond zou ook geen ramp zijn.
SHALALA
Geplaatst: 29-01-12 12:52
Ik ga meeeeeeeeeee, als ik op tijd datum tijd plaats weet enzooo. Leukkk!
Het maakt mij trouwens niet uit waar. Wel het liefst op een vrijdag avond?
woensdag 15 feb om 20:00 uur donderdag 16 feb om 20:00 uur (tijd onervoorbehoud deze is nog niet definities bekend Vrijdag 17 feb om 20:30 (zie donderdag)