Belgische boktmeeting? ook voor nederlanders hoor

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

wat zouden jullie nog eens als boktmeeting willen doen?

naar Seabiscuit gaan kijken in de cinema
2 (3%)
Een herft wandeling maken tepaard
18 (29%)
Naar een pretpark gaan
3 (4%)
Naar een paarden organistatie gaan kijken (jumping ofzo)
9 (14%)
Ergens met zen allen blijven overnachten en gezellige film avond houden
1 (1%)
Een herftstrandrit met rengalop!!!
21 (34%)
Iets anders, schrijf in het topic
Geen stemmen
Meerdere keuzes, schrijf in het topic welke allemaal
7 (11%)

Totaal aantal stemmen: 61


Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:32

En wie gaat dat op kaart zetten Haha! ?Kandidaten ?Antwerpen ligt centraal Haha! ? Tong uitsteken !

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 20:20

Een dressuur clinic of springcliniec lijkt me ook leuk maar ik zou wel graag meedoen dan.

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:13

Ohja, zo'n clinic denk ik dat echt wel super zou zijn. En dan natuurlijk zelf kunne meedoen moet nog fijner zijn:). Oke ik ben dus ook van leuven he

Eilandje

Berichten: 2826
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:59

Tessake schreef:
hier is de link van de ardenne voor mensen die dat graar zouden willen doen
http://www.lesolivettes.be/dutch/index_dutch.html


Dit lijkt me anders ook wel leuk Lachen Voor mij is tot daar geraken geen enkel probleem, en ik heb nog nooit een Merens van dichtbij of van veraf gezien, dus dat zou mooi meegenomen zijn.

Nog een stapje verder: als we er ineens een weekend van maken Knipoog weet ik nog wel een leuk adres, bedacht ik me daarstraks. Ik begeleid al jaren paarden- en ponykampen voor Topvakantie (als ritmeester) en soms vinden die kampen plaats in Chevetogne (bij Ciney), op de manège van het provinciaal domein. We logeren dan in een gebouwtje dat tegen de binnenpiste aanligt (een achttal slaapkamers met per kamer 3 stapelbedden) en de polyvalente ruimte is de vroegere cafetaria, vandaar kan je dus in de binnenpiste kijken. Buiten de schoolvakanties kan je dat gebouw huren voor ik geloof iets van een € 260 per weekend, als je met een hoopje bent is dat dus supergoedkoop. Je zit dan echt in de manège, & er zijn daar paarden genoeg te huur, want buiten de schoolvakanties zijn er geen toeristen en dan staan de paarden quasi stil. Het is helemaal geen luxe manège, integendeel zelfs. Maar het kan er nog wel net mee door. Alhoewel het soms wel een slordige boel is daar. Eigen paarden kunnen gemakkelijk mee, & in de omgeving kan je geweldige buitenritten maken! Maar dit is te hoog gegrepen, niet?

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:38

Topvakantie? Meent get? Ale ik ook, ma dan als groom, héhé. Ma ben wel nog ni als groom in chevetogne geweest enkel nog ma in Leignon.

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:48

Eilandje"]
[quote="Tessake schreef:
hier is de link van de ardenne voor mensen die dat graar zouden willen doen
http://www.lesolivettes.be/dutch/index_dutch.html


Dit lijkt me anders ook wel leuk Lachen Voor mij is tot daar geraken geen enkel probleem, en ik heb nog nooit een Merens van dichtbij of van veraf gezien, dus dat zou mooi meegenomen zijn.

Nog een stapje verder: als we er ineens een weekend van maken Knipoog weet ik nog wel een leuk adres, bedacht ik me daarstraks. Ik begeleid al jaren paarden- en ponykampen voor Topvakantie (als ritmeester) en soms vinden die kampen plaats in Chevetogne (bij Ciney), op de manège van het provinciaal domein. We logeren dan in een gebouwtje dat tegen de binnenpiste aanligt (een achttal slaapkamers met per kamer 3 stapelbedden) en de polyvalente ruimte is de vroegere cafetaria, vandaar kan je dus in de binnenpiste kijken. Buiten de schoolvakanties kan je dat gebouw huren voor ik geloof iets van een € 260 per weekend, als je met een hoopje bent is dat dus supergoedkoop. Je zit dan echt in de manège, & er zijn daar paarden genoeg te huur, want buiten de schoolvakanties zijn er geen toeristen en dan staan de paarden quasi stil. Het is helemaal geen luxe manège, integendeel zelfs. Maar het kan er nog wel net mee door. Alhoewel het soms wel een slordige boel is daar. Eigen paarden kunnen gemakkelijk mee, & in de omgeving kan je geweldige buitenritten maken! Maar dit is te hoog gegrepen, niet?
[/quote]

Lijkt mij ok erg leuk, maar ik denk niet dat bv. de moeders onder ons enz. een heel weekend kunnen vrijmaken! En anders moeten we zoiets eens doen in 1 of andere schoolvakantie!

Eilandje

Berichten: 2826
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:03

free schreef:
Topvakantie? Meent get? Ale ik ook, ma dan als groom, héhé. Ma ben wel nog ni als groom in chevetogne geweest enkel nog ma in Leignon.


Mmm, dan ga ik je wsch niet kennen, want ik ben de laatste 2 zomers niet in Leignon geraakt omdat ik sinds ik afgestudeerd ben geen tijd meer heb in de zomervakantie, heb de laatste 2 jaar enkel nog kampen in de winter gedaan, in Chevetogne en Filot. Maar vroeger heb ik redelijk wat kampen gedaan in alle kampplaatsen van Topvakantie, dus misschien heb ik je wel al 's als deelnemer gehad? Ik ben al groom sinds 1995 dus dat zou misschien wel kunnen hé? Welke periode ben je vorige zomer in Leignon geweest?

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 16:20

Ik vind dat wel een superidee van in de Ardennen een weekendje te gaan logeren... Ik ben pro, en kan weekend makkelijk vrij maken. Wegens Licors oververmoeidheid gaat die wschlk niet mee dan, tenzij het pas na de winter is (en pappie wil rijden Tong uitsteken)

Ik ben trouwens ook erg vaak met Topvakantie op kam geweest, mijn vader werkt nl op de NMBS gek dat we elkaar daar nog niet zijn tegengekomen, eilandje? Ik ging vnlk skieën en paardrijden.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 16:37

Ja maar ik denk niet dat ze mij en mijn leeftijdgenoten Tong uitsteken zomaar eventjes gaan brengen naar Ardennen Haha! !En met de trein kan je niet naar Ardennen hé ?

Eilandje

Berichten: 2826
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 17:14

Tuurlijk kan je met de trein naar de Ardennen!

Idra, tja, als deelnemer wsch altijd een andere periode geweest (ik ging altijd de derde) & mijn eerste jaren als groom heb ik voornamelijk in Filot doorgebracht. Tegen dat ik terug naar Leignon ging zal jouw Leignon-periode missch al voorbij geweest zijn?

Soit, verrassend dat er ineens zoveel mensen Leignon blijken te kennen Lachen

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 17:16

[quote="Eilandje"]Tuurlijk kan je met de trein naar de Ardennen![quote]
Oeps Clown .En ben zelfs niet eens BlonT ! Haha!

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 17:45

Spikkel schreef:
Ja maar ik denk niet dat ze mij en mijn leeftijdgenoten Tong uitsteken zomaar eventjes gaan brengen naar Ardennen Haha! !En met de trein kan je niet naar Ardennen hé ?



en trouwens, ge kunt mé mij meereizen (met trein of auto, valt te bezien wanneer da is!)

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:07

Hihi dat zou wel goed zijn hé Haha! , ik wacht af wat er uit de bus komt... .En of de ouders willen meewerken natuurlijk Tong uitsteken.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:26

't is echt wel een super idee! Zouden we dat is niet kunnen organiseren als we na/voor het weekend een algemene dag vrijaf hebben?

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 19:01

een weekend is wel heel duur Scheve mond zeker als je daarbij nog wilt rijden.
ik denk dat het voor de meesten onder ons meer haalbaar is een halvedagrit ofzo te doen. en dan ga ik ook wel met de trein, als ik met iemand meekan...
ik vind het heel leuk idee. maar wel redelijk duur, maar dat zie ik dan nog wel!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:58

Nou, als we met zijn 10en gaan, is een weekend van 250 EUR toch helemaal niet duur? En we nemen spaghettisaus ingevroren mee ofzo, iedereen neemt wat mee (brood, confituur, choco, water, dat soort dingen), zodat we de andere kosten tot een minimum kunnen beperken?
Dat moet gewoon te doen zijn! En bezorgde ouders komen ook gewoon mee, en die maken er een stapweekendje van! Knipoog

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:08

Idra schreef:
Nou, als we met zijn 10en gaan, is een weekend van 250 EUR toch helemaal niet duur? En we nemen spaghettisaus ingevroren mee ofzo, iedereen neemt wat mee (brood, confituur, choco, water, dat soort dingen), zodat we de andere kosten tot een minimum kunnen beperken?
Dat moet gewoon te doen zijn! En bezorgde ouders komen ook gewoon mee, en die maken er een stapweekendje van! Knipoog



voila, niets aan toe te voegen!

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:38

Ja, als dat zo te regelen zou zijn lijkt het me wel wat.
Als iemand die ik ken meegaat, zal ik wel mogen van mn ouders.
(Dus Mientjeuh... verpest dit niet voor me hè Knipoog GA MEE)

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:43

Anjatjeuh schreef:
Ja, als dat zo te regelen zou zijn lijkt het me wel wat.
Als iemand die ik ken meegaat, zal ik wel mogen van mn ouders.
(Dus Mientjeuh... verpest dit niet voor me hè Knipoog GA MEE)

Tuurlijk!!! Lachen
En dan vergezeld met de Cheese!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 18:54

En je nieuwe paardje ook Anja? Knipoog

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:25

vanity"]
[quote="Spikkel schreef:
Ja maar ik denk niet dat ze mij en mijn leeftijdgenoten Tong uitsteken zomaar eventjes gaan brengen naar Ardennen Haha! !En met de trein kan je niet naar Ardennen hé ?



en trouwens, ge kunt mé mij meereizen (met trein of auto, valt te bezien wanneer da is!)
[/quote]


huh hum enmij vergeet ge weer Verdrietig hihi Lovers Ach gut ik mag toch ook mee hé Schijnheilig Bloos

ik zie dat weekendje al helemaal zitten Knipoog

miss kan je het best doen in de vakantie dan kunnen er meer mensen *LOL*

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:26

Dan zou ik vervoer moeten vinden, denk dat het een beetje te ver is om te stappen Tong uitsteken
Ze komt trouwens volgende zaterdag eindelijk , na lang wachten, naar meerdaalhof. Haha!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:57

sofiekexxx"]
[quote="vanity"][quote="Spikkel schreef:
Ja maar ik denk niet dat ze mij en mijn leeftijdgenoten Tong uitsteken zomaar eventjes gaan brengen naar Ardennen Haha! !En met de trein kan je niet naar Ardennen hé ?



en trouwens, ge kunt mé mij meereizen (met trein of auto, valt te bezien wanneer da is!)
[/quote]


huh hum enmij vergeet ge weer Verdrietig hihi Lovers Ach gut ik mag toch ook mee hé Schijnheilig Bloos

ik zie dat weekendje al helemaal zitten Knipoog

miss kan je het best doen in de vakantie dan kunnen er meer mensen *LOL*
[/quote]

Vakantie? Welke vakantie? Ik heb helemaal geen vakantie, en samen met mij nog vele anderen uniffers en afgestudeerden... Dus het moet sowieso in een weekend! Eventueel een weekend voor een schoolvakantie dan?

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 09:37

WAARNA er dan een vakantie is, anders zal het een slaapmaandag op school worden Knipoog Dromen

Steftje
Berichten: 43
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: West-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 10:33

Hoi,

Ik woon aan de kust en heb dus al veel een strandwandeling gedaan. Voor mij is het ook moeilijk om ergens met mijn paard naartoe te gaan. Ik doe op zondag mee aan jumping en dan kan ik mee met de camion van de boerderij waar mijn paardje gestald staat. Anders kan ik nergens naar toe doordat ik geen eigen vervoer heb.

Maar ik heb nog een voorstel voor de mensen die naar jumping mechelen gaan. We kunnen altijd daar op een uur afspreken en samen ene gaan drinken hé!

Groetjes