Belgische boktmeeting? ook voor nederlanders hoor

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

wat zouden jullie nog eens als boktmeeting willen doen?

naar Seabiscuit gaan kijken in de cinema
2 (3%)
Een herft wandeling maken tepaard
18 (29%)
Naar een pretpark gaan
3 (4%)
Naar een paarden organistatie gaan kijken (jumping ofzo)
9 (14%)
Ergens met zen allen blijven overnachten en gezellige film avond houden
1 (1%)
Een herftstrandrit met rengalop!!!
21 (34%)
Iets anders, schrijf in het topic
Geen stemmen
Meerdere keuzes, schrijf in het topic welke allemaal
7 (11%)

Totaal aantal stemmen: 61


ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 12:44

ardennen is goed, maar dat moet wel op voorhand goed afgesproken zijn, het is nl wel ver voor mij Haha!
maar lijkt me heel fijn. heb je een bepaalde stal op het oog en zijn er paarden te huren?

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 12:46

Lijkt wel leuk, maar ik denk niet dat ik daar vervoer voor kan vinden Scheve mond

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 12:55

Te ver weg voor mij ...

Eilandje

Berichten: 2826
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 13:54

Het lijkt me dat er 's iemand initiatief moet gaan nemen, iets voorstellen en uitwerken. Want zo komen we natuurlijk nergens. Iedereen tevreden stellen zal toch niet lukken. Er zijn mensen die samen naar de film willen, er zijn er die alleen maar iets willen doen dat met paarden te maken heeft. Er zijn er die enkel op hun eigen paardje willen rijden, er zijn er die hun eigen paard niet kunnen meenemen (omdat ze geen vervoer hebben, omdat het paard in kwestie er niet klaar voor is), er zijn er die geen eigen paard hebben. Er zijn er die de zee of de Ardennen prima te doen vinden, er zijn er die dat allemaal veel te ver vinden. Waarom niet gewoon een voorstel lanceren en dan zal wel blijken wie er zin in heeft en wie niet?

(Een tijdje terug had er al 's iemand het voorstel gelanceerd een buitenrit met eigen paarden te doen en er waren toen best wel wat enthousiaste reacties, maar niemand zag het zitten om met eigen paard tot daar te gaan. Dus lijkt het me het beste dat als we ergens gaan rijden, dat er dan zowel eigen paarden meekunnen als manègepaarden gehuurd kunnen worden.)

Afin, wie heeft genoeg tijd om iets in elkaar te steken (ikke dus niet Lachen)

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:58

Ik zou echt ZO graag naar Seabiscuit willen, maar mss is dat beter te doen met de mensen uit de omgeving van Leuven
Als we niet samen gaan ga'k met Anjatjeuh Lachen

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 22:26

Eilandje schreef:
Dus lijkt het me het beste dat als we ergens gaan rijden, dat er dan zowel eigen paarden meekunnen als manègepaarden gehuurd kunnen worden.


dan is in ieder geval een herfststrandrit, eventueel opnieuw in de drie vijvers, een goeie optie. verder zou ik maar al te graag het initiatief nemen, zij het dat er niks in de buurt is, en ik niet volwassen ben, dus beperkt in uitvindingsmogelijkheden Schijnheilig
t komt er niet van zeker? komaan neem een voorbeeld aan de 100 voorgaande pagina's meetings Haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 23:11

Het probleem is natuurlijk om iets origineel te vinden, zou wel graag naar Jumping Mechelen gaan, maar da's zo duur Scheve mond

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 00:17

Niemand op het NH-forum van yahoo? Er zijn af en toe erg leerzame clinics waar iedereen thuis nog veel aan kan hebben met z'n eigen paardje en meteen alle tijd op te kletsen en kritieken te leveren Haha! *LOL*
Je mag vaak je paardje inschrijven, maar er is helemaal geen verplichting, toeschouwers zijn gewoon ook welkom ...
Laatst bijgewerkt door sonjabelgium op 12-10-03 00:18, in het totaal 1 keer bewerkt

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 00:17

oh klinkt leuk wel, maar of er veel zover (?) willen komen?
wat is de url van dat forum?

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 00:36

Je moet ergens aangemeld zijn, dus al iemand aangemeld is Verward
Yahoo.com en dan kan je daar naar de forums gaan o.a nh-nl bijvoorbeeld, er is ook een belgische versie van ... Denk dat we anders via andere bokkers wel de kalender zouden te pakken krijgen van de voorziene clinics Knipoog

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 00:43

ahzo. ja daar zullen we dan maar op hopen Haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 10:32

Of bij 'Links' onder Algemeen hier staat een Sticky met alle forums op, mss dat je daar iets op kan vinden?

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 10:36

Ik zou eigenlijk wel graag eens een clinic van vrijheidsdressuur doen

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 12:03

Voor mij is het ok in de Ardennen, maar mss kunnen we ons ook wat 'organiseren' qua vervoer ... Want ik denk niet da mijn ouders da echt zien zitten anders ... voor mij alleen (o hoe zielig Haha! Schijnheilig )

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 12:10

Ohja, een clinic in Belgie, dat zou wel fijn zijn hoor !!!!! Maarja, waar doen ze zoiets he, ik heb er nog nooit eens ergens een gezien in Belgie, dusja.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 12:46

Ik wel hoor, in Moorsele af en toe, maar ook in Duffel is er een ranch waar er nu en dan clinics zijn. Denk zelfs als er voldoende animo voor is en als enkele mensen zelf een paardje kunnen meebrengen dat het zelfs te regen valt er zelf één te organiseren bij iemand die over een rijbak beschikt. Ik ken een leraar NH (Igor Ost), een Sweety van bokt krijgt ook les van een andere NH'er. Zouden we haar 's niet vragen of haar leraar niets weet van clinics één dezer dagen?

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 13:04

Oh ja, een clinic vrijheidsdressuur lijkt me heel leuk.
Of een ander soort clinic (springen?), vind ik ook wel goed.

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 13:15

ja, dat zou echt wel fijn zijn ze !! Ik denk dat we wel genoeg mensen zullen meekrijgen daarvoor;) héhé

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 12:25

ja, zie ik ook wel zitten! Eventueel kan ik wel een van proberen te huren en dan nog iemand vinden die kan rijden!

Laat het maar weten en anders de rit met huurpaarden ofzo!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 14:10


Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 14:09

In Ardenne geraak ik niet .En mijn vader of moeder gaan me niet zomaar eventjes brengen Haha! !Maar een buitenrit ergens waar paarden gehuurt kunnen worden zie ik wel zitten en is best te doen denk ik als het op een locatie is dat makkelijk bereikbaar is voor iedereen... .

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 14:22

Denk dat er heel veel mensen zijn die de ardennen niet zullen halen op dit moment van het jaar.
Dat is meer iets voor in de grote vakantie als iedereen geen school heeft, en het wat beter weer is.
Ik denk dat eender welke wandeling heel moeilijk te organiseren is, omdat je dat ver op voorhand moet vastleggen.
Maar dan weet je ook nog niet wat voor een weer het worde en in de regen wandelen is echt niet leuk vind ik.
Denk dat naar de film gaan, een indoor paardenevenement, indoor wedstrijd, of een clinic in binnepiste het beste is. Scheve mond

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 14:53

Misschien een idee om 's op kaart te zetten waar de B-bokkers verspreid zitten

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:28

Leuven - Herent

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 19:10

ja sonja jou voorstel lijkt me super!!!
en ik zou eigelijk wel super graar een clinic doen!!!