Hey! Suus en ik dachten dat het misschien wel leuk was om in de wintermaanden ook een meeting te houden. Dan is het natuurlijk niet echt lekker om naar het fjordenpaard te gaan. Dus ons voorstel is om te gaan lasergamen(of iemand misschien een ander leuk idee) Als we dit in omgeving Zwolle doen is het ook te doen voor de mensen uit Groningen! Denk dat het beste een zondag kan, dus geef je naam op, eventueel een idee en datum!
Het hangt een beeeeeetje af wanneer een andere meeting is waar ik heenga dus ik kan nog even niet met zekerheid zeggen welke datum ik kan xD maar zondag is wel de best edag hiervoor ja
Ja heb Fee en Rianne al een berichtje op Facebook gestuurd
_Linn_
Geplaatst: 24-10-11 21:37
Ik ben ook van de partij! Alleen heb ik van 21 nov tot 10 feb blokstage in Leeuwarden, waardoor ik in die periode al op zondag naar Leeuwarden moet. Maar als we het in zwolle doen ben ik al halverwege. Maar dan moet het niet te laat zijn...
hee meiden (+joen), heeeel leuk idee, maar ik moet nu gewoon heel hard sparen voor mijn reis en kan nauwelijks iets leuks doen en al helemaal niks duurs zoals lasergamen/karten. veel plezier!
_Lucy
Geplaatst: 24-10-11 22:31
ik denk dat t dan met de trein wordt. ga mn moeder niet vragen om me even naar Zwolle te brengen xD
trein kost iets van 15euro heen en 15 terug. maar er is dan vast wel weer een ah/hema/kruitvat/blokker/jumbo actie dat je de hele dag kan reizen voor 15euro. dus dan valt t alweer mee
maar ik ben op het moment blut, dus moet ook maar even kijken of ik dan geld heb..
hoe duur zal dat lasergamen ongeveer zijn. ik denk dat ik maximaal 50 euro op kan brengen kunnen we niet iets goedkopers met elkaar doen. want reizen is erg duur. ik wil best naar utrecht komen ofz met lucy en danielle. maar heb gewoon niet zoveel geld. ivm dat ik ook de aanbetalimg van de herfst moet betalen