Buitenrit omgeving Venlo/Velden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dustyenmax18

Buitenrit omgeving Venlo/Velden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 11:55

Hallo medebokkers!

Aangezien ik altijd alleen het bos in moet, en ik me op den duur dus ga vervelen + dat ik alleen het voorste gedeelte van dit bos ken, leek het me wel leuk om een bokt meeting te maken en met een gehele groep een keer het bos in te gaan. ( Velden/lomm/arcen )

Als hier intresse in is worden er verschilldende data's genoteerd en kunnen we kijken wat ons het beste uit komt.

Groetjes Chantal

Eleandra

Re: Buitenrit omgeving Venlo/Velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 22:58

Leuk! :D
Mijn paard staat in Velden, bij het Zwarte Water in de buurt. Ik kan eigenlijk iedere dag (ivm sabbatical en even tijd tussen de reizen in), dus datum prikken zal voor mij niet moeilijk worden.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 23:07

Waar staat jouw paard trouwens? Ben wel benieuwd welk deel van het bos je kent namelijk... :)

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 01:02

Je hebt pb :)

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 15:53

Ik heb mijn pony in Venlo staan... Durf alleen nog niet echt (lang/ver/ed) te rijden, maar misschien voor de toekomst toch een optie?

Waar wilde je gaan rijden? Pony is net vanuit Velden naar Venlo verplaatst, zit zowat naast de Venlose Heide (al ken ik die niet zo goed :o )

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 16:58

Als ik vervoer heb wil ik wel mee, is voor mij ongeveer een uurtje met de trailer.
Ik wacht even de datum af en dan ga ik met m'n vader overleggen :).

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 03:42

Safiera schreef:
Ik heb mijn pony in Venlo staan... Durf alleen nog niet echt (lang/ver/ed) te rijden, maar misschien voor de toekomst toch een optie?

Waar wilde je gaan rijden? Pony is net vanuit Velden naar Venlo verplaatst, zit zowat naast de Venlose Heide (al ken ik die niet zo goed :o )

Ik ga morgen met eleandra naar de heide rijden, als dit goed gaat dan kunnen we eventueel ook op de heise afsprken, maar velde,lomm of arcen kan ook.

Kyarahh schreef:
Als ik vervoer heb wil ik wel mee, is voor mij ongeveer een uurtje met de trailer.
Ik wacht even de datum af en dan ga ik met m'n vader overleggen :).

De datum zal nog even duren denk ik, omdat ik eerst wil kijken of er meerdere zijn die mee gaan, als iedereen dan de fijnste dagen en tijden aan geeft gaan we kijken wat voor iedereen het beste uit komt :)

denk trouwens dat gentlegaint ook wel mee gaat die ken ik persoonlijk ook dus.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 12:02

Voor Lomm en Arcen i'm in!

Licht eraan welke datum aangezien binnen nu en een maand mijn paarden naar huis gehaalt worden :D
Om dan 80 km met de trailer te gaan zie ik niet echt zitten haha

Apacheshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 20:00

Ik wil ook wel mee. Mijn paard staat ook bij eleandra op stal. Dus arcen,lomm,velden en venlo het kan allemaal.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:51

Dustyenmax18 schreef:
Safiera schreef:

Ik ga morgen met eleandra naar de heide rijden, als dit goed gaat dan kunnen we eventueel ook op de heise afsprken, maar velde,lomm of arcen kan ook.

Fijne rit gehad met Miri?
(jij ^^ ook?) Haha, ik kan niet wachten tot ik weer eens naar huis mag om mijn pony te zien! mag eindelijjk weer naar buiten gelukkig, maar nu al 1,5 week paardloos gaat het ook niet echt goed met me (ziekenhuisopname-gedoe ed)

Gelukkig zit het weer ons nogsteeds mee, al wordt het kouder... Ben je thuis dit weekend Miri?

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 22:04

Zijn er suggesties voor datums ?

Ik ben ook nog naar arcen gereden met miri, buiten dat daar een geweldig leuke plas ligt :Y) vind ik toch de heide een stuk aangenamer voor de paarden voeten en ook nog eens een stuk mooier.
Ik weet niet of er mensen zijn die deze mening met mij delen ?

Safiera schreef:
Fijne rit gehad met Miri?
(jij ^^ ook?) Haha, ik kan niet wachten tot ik weer eens naar huis mag om mijn pony te zien! mag eindelijjk weer naar buiten gelukkig, maar nu al 1,5 week paardloos gaat het ook niet echt goed met me (ziekenhuisopname-gedoe ed)

Gelukkig zit het weer ons nogsteeds mee, al wordt het kouder... Ben je thuis dit weekend Miri?

Ja, op de heide was het echt super (voor mij de eerste keer dat ik daar was ) en het weer zat ons dan ook heerlijk mee, zelfs de ijskraam stond er en hebben nog een ijsje gegeten :+

Dat is minder, sterkte ermee!

Wanneer zou je eventueel wel weer mee kunnen ? duurt dat nog wel even of toch binnekort wel al ?

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:35

Weet het niet... Op de heide is het lastig fietsen op de ruiterpaden (voor als ik op de fiets en mijn zusje te pony zou gaan) dat maakt het wel lastig. Zelf durf ik (letterlijk) nog niks te zeggen qua rijden.

Ook omdat een van onze pony's nog steeds licht kreupelt (artrose?!?) weet ik het op het moment niet zo goed. Op z'n vroegst zouden we niet aanstaand, maar het weekend er op kunnen afspreken denk ik.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:39

Die waterplas licht in Lomm

Heerlijk plasje niet te diep ben zelf al een paar keer in het diepste geweest kom je tot aan de knieen van t paard

Safiera hopenlijk komt snel alles goed en kun je mee op buiten rit

Ik ga aankomend weekeind verhuizen met de paarden dus helaas zit er voor mij in elk geval op me eigen paarden geen buitenrit meer in...

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 17:45

Gentlegiant schreef:
Die waterplas licht in Lomm

Heerlijk plasje niet te diep ben zelf al een paar keer in het diepste geweest kom je tot aan de knieen van t paard

Safiera hopenlijk komt snel alles goed en kun je mee op buiten rit

Ik ga aankomend weekeind verhuizen met de paarden dus helaas zit er voor mij in elk geval op me eigen paarden geen buitenrit meer in...

mosse weer geliek hebbe jes hahaha

En die plas was iets dieper toen wij erheen gingen.

Misschien gaat er nog iemand waarvan je eventueel een paard kunt lenen

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:28

ik zou ook graag mee gaan alleen mijn paardje word ontzettend druk met andere paarden op buitenrit, als iemand een braaf paard voor me te leen heeft dan hoor ik het graag!