Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Safiera schreef:Ik heb mijn pony in Venlo staan... Durf alleen nog niet echt (lang/ver/ed) te rijden, maar misschien voor de toekomst toch een optie?
Waar wilde je gaan rijden? Pony is net vanuit Velden naar Venlo verplaatst, zit zowat naast de Venlose Heide (al ken ik die niet zo goed)
Kyarahh schreef:Als ik vervoer heb wil ik wel mee, is voor mij ongeveer een uurtje met de trailer.
Ik wacht even de datum af en dan ga ik met m'n vader overleggen.
Dustyenmax18 schreef:Safiera schreef:Ik heb mijn pony in Venlo staan... Durf alleen nog niet echt (lang/ver/ed) te rijden, maar misschien voor de toekomst toch een optie?
Waar wilde je gaan rijden? Pony is net vanuit Velden naar Venlo verplaatst, zit zowat naast de Venlose Heide (al ken ik die niet zo goed)
Ik ga morgen met eleandra naar de heide rijden, als dit goed gaat dan kunnen we eventueel ook op de heise afsprken, maar velde,lomm of arcen kan ook.
Safiera schreef:Fijne rit gehad met Miri?
(jij ^^ ook?) Haha, ik kan niet wachten tot ik weer eens naar huis mag om mijn pony te zien! mag eindelijjk weer naar buiten gelukkig, maar nu al 1,5 week paardloos gaat het ook niet echt goed met me (ziekenhuisopname-gedoe ed)
Gelukkig zit het weer ons nogsteeds mee, al wordt het kouder... Ben je thuis dit weekend Miri?
Gentlegiant schreef:Die waterplas licht in Lomm
Heerlijk plasje niet te diep ben zelf al een paar keer in het diepste geweest kom je tot aan de knieen van t paard
Safiera hopenlijk komt snel alles goed en kun je mee op buiten rit
Ik ga aankomend weekeind verhuizen met de paarden dus helaas zit er voor mij in elk geval op me eigen paarden geen buitenrit meer in...