Degenen die zich op hebben gegeven die zeker meegaan, zouden die door willen geven, voor het paardrijden, of ze op een paard of een pony moeten...
Beetje raar om een groot iemand op een minipony te zetten

Zet het maar hier of gooi het over de PB.
-----------------------------------------------------------------------------------
De titel zegt het al, een meeting in Den Haag...
Dit omdat er niet zoveel meetings bij mij in de buurt worden gehouden.
De bedoeling is het op 22 december te doen, zitten we mooi op tijd nog voor het nieuwe jaar.
Hoelaat en waar is nog niet zeker. (zodra ik weet wie er allemaal komen, kunnen we dit samen wel bespreken)
Wat we gaan doen, zet ik nog niet vast, zodat we allemaal iets in kunnen brengen wat we willen doen...
Pathé buitenhof in daar in de buurt (10 minuten loop afstand van de bushalte)
Ook kunnen we bijv. gezellig Den Haag ingaan.
Dat zien we nog wel.
-------------------------------------------------------------------------------------
*voorlopig plannen*
Smorgens gaan we proberen ergens paardjes te huren om te kunnen rijden.
Smiddags kunnen we naar Den Haag gaan, en daar naar de film Seabiscuit gaan (gaat over dat renpaard)
En eventueel kunnen we daarna naar de Mac gaan om te eten (zit pal naast de bios)
-------------------------------------------------------------------------------------
Als je kan, zin en tijd hebt, stuur dan een pb met daarin:
* Je boktnaam + eventueel je echt naam
* Je mail adres
Je moet je voor de eerste van December hebben opgegeven, ivm het plannen + reserveren van de paarden.
Heb je je opgegeven en je kan niet, dan voor de 15de van December hebben gemeld dat je niet kan.
Mensen die meegaan (bij de geen die het nog niet zeker weten staan in het rood ):
****Heb Odessalief tijdelijk van de lijst verwijderd wegens privéprobleempjes, en heb geen zin dat als wij elkaar niet uit kunnen staan, de meeting niet gezellig word****
* Ilse
* Ilkkah
* Anique_Vaandrig
* Gijsenkim
* Jenna
* Melissamanda
* Ikke_89
* Ruitje
* Marfiek
* xcynthiax
* Babli
* Richtje