Hoihoi!
Mijn paard staat sinds kort in Renkum/Wolfheze op de Mariahoeve aan het bos en ik vind het niet prettig om alleen naar buiten te gaan. Ik ken nog niet veel mensen uit de omgeving, dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn die het leuk vinden om mee te gaan?
Zelf kan ik alleen in het weekend (ik werk door de weeks en s'avonds is het dan al te donker).
Ik ken wel nu wel een beetje de weg, maar ik rijd steeds dezelfde paden dus ik zou het leuk vinden om nieuwe routes te ontdekken. Ook vind ik het leuk om eens een dagtocht te maken en echt ver het bos in te gaan en eventueel ergens te pauzeren.
Ik heb een braaf paard, springt soms wel eens stil voor iets 'engs', maar is er nog nooit vandoor gegaan oid. Ze kan achterop, voorop of naast elkaar lopen, maakt niet uit. Op dit moment heeft ze een conditie van 2 en half uur om buiten te rijden.
Ik vind het niet erg om een klein stukje alleen te moeten maar ik steek liever niet het spoor bij Wolfheze alleen over.
Ik heb geen mogelijkheden om met de trailer naar je toe te komen. Het moet dus echt in de buurt van de Mariahoeve zijn.
Wie woont er in de buurt en lijkt dit ook leuk?
Groetjes Nicol