En toen waren we gearriveerd! Paardjes uit trailer gehaald, buurbokkers + paarden begroet, en alle andere bokkers die overal rondzwierven

Vervolgens konden we eindelijk op pad. Heerlijk gereden op de paden, en door het bos. Nog een leuke haflinger en mini-versie (oftwel vosshet met witte manen

De rengalop was erg leuk, op t feit na, dat ik helemaal fijngegooid werd met zandkluiten hoewel ik een behoorlijke afstand hield. Ik haal nu nog het zand uit mijn ogen

Anyway, in de pauze lekker gegeten, beetje uitgerust, nog even wat spul uit de auto toen gehaald. *Automobilist keek wel erg apart, toen ik met een veels te grote deken die aan alle kanten slobberde voorbij reed, inclusief flapperende dekensingels

Eeh, toen weer terug, ging ook nog best wel lekker, al dacht ik dat we gingen draven, en ineens zat iedereen in galop, en ik dacht dat dat zo hoorde, en dat bleek niet zo te zijn. Dus "Ho!" En gewacht tot iedereen weer rustig was. En weer teruggestapt. Nog gebabbeld met Sjimmy (Petra, toch?).
Toen weer aangekomen, geprobeerd de paardjes op de trailer te zetten wat gepaard ging met een enorm geklier. Twee enorme mutsen die stom aan t doen waren, maar uiteindelijk Amanda erop gekregen met behulp van *dinges* en *dinges* En daarna Snow die niet echt wilde, waardoor Amanda weer begon te klieren.... *Zucht...* Paardjes he, soms kan ik ze wel villen. Anyway weer teruggereden, paardjes op stal gezet. Maar Snow had niet zo'n goede reis gehad, heeft blijkbaar gehangen tegen tussenschot, en keek wat verwilderd... Jammer.
Ilona, super geregeld, op alle vlakken, ik heb totaal geen opmerkingen wat beter of anders kan! Als ik weer eens in de gelegenheid ben, kom ik zeker nog eens