Maar snel eruit, onder de douche en richting de ruitersportzaak om m'n zadel te betalen. Per ongeluk nog een dekje en bandages meegenomen
Daarna onderweg naar Lunteren. Helaas zat ik aan de foon iets te gezellig te kletsen en dat tezamen met achter een vrachtwagen rijden wil er nog wel eens voor zorgen dat je de afslag mist
Dus hup de volgende afslag genomen en weer terug de route voortzetten. Eenmaal aangekomen kreeg ik gelijk een hond in m'n handen geduwd (Bo van Kim), zo jij bent oppas
Oké 
Nou de groep ging op pad en ik ging samen met de andere grooms op pad naar het eerste fotopunt
Nou klets, klets, klets en de groep kwam voorbij
En hup weer in de auto naar het eerste oversteekpunt. Na een plakje cake (:9) en weer een boel geklets zagen we de groep voorbij komen (Roy en Sabrina hielpen met oversteken) even gezwaaid en hup weer in de auto naar de hei. Daar even een wedstrijdje met Bo gedaan wie er het hardst kon rennen
Hij won qua snelheid, maar ik met het uithoudingsvermogen
Daar wat mensjes aangescheurd zien komen en Leon z'n kunstjes bewonderd
Toen weer terug naar de auto's, waar Bo gelijk in slaap viel 
Toen naar het zandgat en neergeploft totdat de groep aankwam. Eerst nog even een ruiter bekeken die het nodig vond om even te laten zien hoe goed zijn paard wel niet achterwaarts kon op de heuvel *zucht* Boeien
Maar goed, de groep kwam aan en toen was het tijd voor de lunch
Daarna spulletjes aangedaan en toen mocht ik Lottel (Lodewijk van Kim) rijden
Ik was al gewaarschuwd voor z'n nogal aparte, eigenlijk vreselijke, draf
Ik had zoiets van, ach, dat zal toch wel meevallen? Nou
Niets was minder waar
Djeezzzz, wat gooit die hoog op zeg! Zolang hij rustig bleef draven ging het goed, maar met meer vaart kon ik het amper normaal uitzitten, dus ben ik stukjes maar verlicht gaan rijden
Ik ben er ook achter dat Lottel het erg grappig vind om je precies onder de bomen door te sleuren, ik vond dat iets minder geslaagd dan hij geloof ik
Tussendoor wat galopspurtjes gedaan. Ook een of andere heuvel op, cool!!!
Ben er wel achter dat z'n galop toch wel lekkerder zit dan de draf 
Ook nog een mega-rem-ontwijk-actie gehad, nadat Denman z'n petje verloor in volle galop. Laat hij nou eens precies voor mij rijden
Dus vol in de ankers getracht te gaan, maar dat lukte echt niet op een halve meter afstand. Gelukkig schoot Ilona met Jurga aan de linkerkant opzij, zodat ik er mooi en vlot omheen kon sturen
Ben bang dat ik anders ineens spontaan op een ander paard had gezeten
Maar goed, alles ging prima, niemand gewond
Toen kwam er een pad waarvan Ilona zei alsmaar rechtdoor, nou de rechtdoor heb ik nooit gevonden, het was alleen maar S-jes rijden
Maar Lottel vond dat wel een goed pad om maar weer eens aan te springen en te kijken met ArwenLune wie er het snelst in galop de bocht door kwam
Gelukkig won ArwenLune
Maar Lottel liet het niet op zich zitten en ging met een mooie vaart langs ArwenLune. Toen wilde Lottel niet meer stoppen
Niet dat hij met een rotvaart er vandoor ging ofzo, nee alleen z'n versnelling terug werkte niet meer 
Toen nog tussendoor veel gekletst ook en wat drafjes gedaan en veel gestapt en toen waren we weer terug bij stal. Het was heel gaaf!
Kim thanx!!!!!! 
Toen eenmaal alle paardjes ingeladen waren en de nodige mensen afscheid hadden genomen gingen we naar het pannekoekenhuis. We hebben ons netjes gedragen in vergelijking tot de voorgaande Lunterenritten

Na de pannekoeken moesten we natuurlijk nog even helemaal kind zijn en de speeltuin in
Ik was geloof ik vooral slachtoffer, telkens als ik ergens op ging zitten werd er ineens heel hard gedraaid of gewiebelt
Volgens mij was het motto Hoe-krijgen-we-Mayo-zo-snel-mogelijk-misselijk
We hebben geschommeld, gedraaid, van de glijbaan afgeweest en ook nog gewipt
Na het nodige jeugdsentiment weer even opgehaald te hebben was het tijd om weer naar huis te gaan
Maar het was helemaal top en heel gezellig. Ik ben blij dat ik alsnog naar Lunteren gekomen ben 
Ilona bedankt voor de organisatie, het word steeds beter
En de rest voor de flinke gezelligheid. Op naar Lunterenrit part 4!