Nou de groep ging op pad en ik ging samen met de andere grooms op pad naar het eerste fotopunt

Toen naar het zandgat en neergeploft totdat de groep aankwam. Eerst nog even een ruiter bekeken die het nodig vond om even te laten zien hoe goed zijn paard wel niet achterwaarts kon op de heuvel *zucht* Boeien

Daarna spulletjes aangedaan en toen mocht ik Lottel (Lodewijk van Kim) rijden

Ook nog een mega-rem-ontwijk-actie gehad, nadat Denman z'n petje verloor in volle galop. Laat hij nou eens precies voor mij rijden

Toen kwam er een pad waarvan Ilona zei alsmaar rechtdoor, nou de rechtdoor heb ik nooit gevonden, het was alleen maar S-jes rijden

Toen nog tussendoor veel gekletst ook en wat drafjes gedaan en veel gestapt en toen waren we weer terug bij stal. Het was heel gaaf!

Toen eenmaal alle paardjes ingeladen waren en de nodige mensen afscheid hadden genomen gingen we naar het pannekoekenhuis. We hebben ons netjes gedragen in vergelijking tot de voorgaande Lunterenritten

Na de pannekoeken moesten we natuurlijk nog even helemaal kind zijn en de speeltuin in

Na het nodige jeugdsentiment weer even opgehaald te hebben was het tijd om weer naar huis te gaan

Ilona bedankt voor de organisatie, het word steeds beter

Op naar Lunterenrit part 4!