ik vroeg me af of er interesse is voor een leuke meeting in de omgeving van:
amersfoort/voorthuizen/nijkerk/putten/ermelo die richting op!
graag hier melden als je uit deze buurt komt een een leuke meeting zou willen organiseren op den duur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iLOVEVIDO schreef:Mijn naam is Lianne, ik ben 15 weet niet of het erg is?
Ik woon in Amersfoort bij het centrum en ik zit nu in me examen jaar VMBO-T.
Voor foto's van mij kan je naar mijn profiel gaan.
Ik zelf heb een Andalusier ruin van 5 jaar. een onwijs gaaf ding. Ben ook super blij met hem.
Hij heeft zo zijn streken. Met een fotoshoot meeting kan ik hem wel meenemen alleen dan zou ik vervoer moeten regelen. Is hier toevallig iemand die mijn paard wil rijden tegen ene betaling?(wij hebben ook geen trailer).
Meer over hem in mijn profiel!
Mandarijn schreef:iLOVEVIDO schreef:Mijn naam is Lianne, ik ben 15 weet niet of het erg is?
Ik woon in Amersfoort bij het centrum en ik zit nu in me examen jaar VMBO-T.
Voor foto's van mij kan je naar mijn profiel gaan.
Ik zelf heb een Andalusier ruin van 5 jaar. een onwijs gaaf ding. Ben ook super blij met hem.
Hij heeft zo zijn streken. Met een fotoshoot meeting kan ik hem wel meenemen alleen dan zou ik vervoer moeten regelen. Is hier toevallig iemand die mijn paard wil rijden tegen ene betaling?(wij hebben ook geen trailer).
Meer over hem in mijn profiel!
Waar sta je? Ik kan een tweepaardstrailer huren voor weinig denk ik wel.
Mandarijn schreef:iLOVEVIDO schreef:Claudia jou ken ik!Neem je fam dan ook mee? Ik sta in Hoogland west (stal zeldert).
Weet ik, ik ken jou ook.
Ja, dus je mag alleen mee als die net zo rustig op de trailer staat als die van mijDie vreet 't net leeg en die hoor je verder niet
.