het leek mij wel leuk mits er genoeg animo voor is om met een gezellige groep bokkers een leuke herfstrit te maken bij bussloo,
ik denk dat we dit het beste op een zondag kunnen plannen. dus lijkt het je leuk geef je dan op en zet er even bij welke datum het beste voor jou uit komt
Ik wil best mee mits ik vervoer kan regelen! Bij mij is elke zondag anders omdat ik de ene keer wel kan en de andere keer niet. Ik kijk wel naar de uitkomst van de datum.
okee leuk!! ja het hoeft natuurlijk niet speciaal op zondag, maar dacht dat dat wel het makkelijkst zou zijn omdat dan de meeste mensen vaak wel kunnnen
_Caithlynn
Geplaatst: 03-10-11 21:50
Ik zou ook mee willen dan wacht ik wel op de datum
Ik zou het ontzettend leuk vinden om ook mee te gaan. Het zou alleen voor de eerste keer zijn voor de pony dat ie op bussloo komt. Ook zou ik even moeten kijken of het met vervoer zou lukken aangezien we geen eigen trailer meer hebben en ik dan afhankelijk ben van Armani's eigenaar, of (als hij fijn de trailer in wil, mijn ouders)
Ik zit zo even in profielen te snuffelen en wat zie ik een boel leuke haflingers zeg! Zou dan bijna een haflingerrit zijn, paar uitzonderingen daargelaten
pff ja waneer,.. ik zou zeggen gooi er een paar datum's in!
"ik zit thuis zonder pc nog tot waarschijnlijk woensdag, dus kan helaas geen datum's in de groep gooien zit op pc op school en heb hier geen juiste agenda,"
_Caithlynn
Geplaatst: 24-10-11 23:03
Idd de zondagen zijn handig misschien Zijn dit goed datums? Owja ik doe alleen geen hindernissen spring,want mijn pony heeft atrose Ik weet ook niet of jullie dat willen. Als jullie nog andere data's hebben?