Ik vond de boktrit erg gezellig, alleen wel jammer dat de afspraak nog een beetje vaag was, vandaar dat we net voor half 11 de manegeleiding en onze begeleider gevonden hadden en we daarna nog paarden moesten verdelen en de toegewezen paarden moesten opzadelen.. met alle gevolg van dien. We zaten dus pas om elf uur op de paarden, maar dat had ook zijn voordeel, omdat het toen buiten alweer een stukje warmer geworden was.
Tijdens de rit vooral veel zand gehapt, gegiechel gehoord van achteren en geprobeerd mijn 'bips' in het ielige ponyzadel te houden.. Maar ja, ik wilde zelf op Annabel, dus dat was ook mijn eigen probleem. Heb nog nooit spierpijn gehad na het paardrijden, maar die rugtas deed vandaag toch wel een beetje pijn aan mijn schouders.. en ook mijn kont lijkt wel van hout. Je moet er wat voor over hebben, voor zo'n boktrit

Het is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, maar dan graag over een aantal weekjes omdat ik dan 1. weer geld heb (laten we het tenminste hopen) en 2. het dan minder hard stuift

Hierbij de foto's van voor, tijdens en na de rit. Ik hoop dat iedereen er blij mee is. Vind je jezelf er echt afschuwelijk op staan dan licht me maar in

Linda (Yorhos) terwijl ze net in het zadel zit van de grote Lanita
Joyce, Yvonne, Richelle, Mireille en Lenny in de rijbak
Iets dichterbij: Yvonne, Joyce en Richelle
Richelle op Lady
Tijdens de buitenrit ondervindt Linda dat Lanita toch wel een stuk hoger is dan haar paardje... en merkt meteen de nadelen. Daarvoor Yvonne en Lenny op hun brandschone paardjes en voor hen de begeleider Wouter
Achter me praten Kim en Mireille heel wat af
En nog steeds rijd ik als vijfde..
Bertje puft en steunt om 'slome' Tinkerbel bij te houden

En dit is Annabel, mijn paardje voor de rit
Richting heide (weten jullie dat dit eigenlijk het 'galoppad' wordt genoemd? Waarom stappen we dan?

Achter me begint zich een stuifwolk te vormen
Even pauzeren. Joyce op het bankje met Jane
Larissa en Isabel met de eindeloze centenbak (waarin ze vast veel zand heeft verzameld)
Inge (Solide) was de gelukkige om achteraan te rijden..

Volgens mij vond Richelle haar paardje wel leuk
Paulien wordt tussen twee paarden gesandwiched terwijl Mireille toekijkt
Larissa, heb jij dit paard zo vies gemaakt?

En zelfs het hoofd is vies
Linda op Lanita en in het hoekje Kim (PinkyGirl) op Haf Bertje
Sophie op Calantha
Paulien en Joyce hebben van paarden gewisseld en van plaats..
Na de rit hebben zowel Tinkerbel als haar berijdster een wasbeurt nodig