Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mike schreef:Hoe gaat dat in zijn werk?
Mensjes komen aan en sluiten zelf de boel helemaal aan (Dus wat tafelruimte is welkom) Stekkerblokken, HUB's, netwerkkabels etc. wordt altijd zelf meegenomen. Vergoeding voor stroomverbruik etc. is tot nu toe nooit een issue geweest. Over het algemeen nemen een aantal bokkers wat kleinigheidjes mee als dank voor het gebruik van de locatie
Verder zit een deel dus lekker achter een comp en een ander deel is gezellie aan het het kleppenDaarnaast wordt er zelf drank en voer meegenomen, alleen ontbijt wordt wel eens verzorgd, maar dat hoeft natuurlijk niet kostenloos, een flinke groep mensen = een flinke boel voer!
En natuurlijk ruimte voor alle luchtbedden, slaapzakken en weet ik veel wat (iets waar ik toch geen last van heb
![]()
)
Mike"]
[quote="Fasel schreef:Ja daar hebben we iets aan. Dan zit de hele Lan in de kroeg straks. Kom nou, ik denk eindelijk eens ongegeneerd zonder MrMagic op de flirt te gaan, krijg ik jou weer als controle mee
Fasel"]
[quote="Mike"][quote="Fasel schreef:Ja daar hebben we iets aan. Dan zit de hele Lan in de kroeg straks. Kom nou, ik denk eindelijk eens ongegeneerd zonder MrMagic op de flirt te gaan, krijg ik jou weer als controle mee
MrMagic"]
[quote="Fasel"][quote="Mike"]
[quote="Fasel schreef:Ja daar hebben we iets aan. Dan zit de hele Lan in de kroeg straks. Kom nou, ik denk eindelijk eens ongegeneerd zonder MrMagic op de flirt te gaan, krijg ik jou weer als controle mee