Naar aanleiding van de uitzending van de Diva's en onze opvang hebben een aantal mensen gereageerd dat ze best een dag willen komen helpen klussen.
Inmiddels ligt er genoeg werk om een groep een weekend aan het werk te kunnen zetten in Eck en Wiel.
Er is schilderwerk, tegels en stenen leggen en sjouwen, sopwerk en water- en electriciteit aan te leggen. En als 1 of 2 mensen de catering op zich willen nemen, is iedereen de hele dag onder de pannen denk ik.
Laat weten welk weekend je zou kunnen. De meesten zullen 1 dag komen denk ik maar we kiezen het weekend waarin de meeste mensen kunnen komen.
Mocht je ieErmand meenemen, een vriend/vriendin/partner dan is dat natuurlijk geen enkel probleem. Mocht diegene ook nog ergens extra handig mee zijn, bijvoorbeeld electriciteit, laat dat dan even weten.
Voor de mensen die met de auto komen, het zou handig kunnen zijn als ze zelf iets gereedschap mee zou kunnen nemen, aangezien mijn vader op zich wel een uitgebreide set heeft, maar we waarschijnlijk met zo veel mensen zijn dat er tekorten kunnen ontstaan...
Sorry voor alle onduidelijkheid over wel of niet zowel zaterdag als zondag klussen. Mijn ouders willen erg graag alles af krijgen met zo veel enthousiaste mensen, maar zitten zondag klem.
Omdat er toch wel mensen zijn die eigenlijk alleen zondag kunnen en willen helpen, hebben zij besloten ook zondag te klussen maar dan wel tot 15u.
Tweede aanpassing: een "to-do lijstje"
Mijn moeder heeft haar best gedaan een zo overzichtelijk mogelijk lijstje te maken met dingen die echt gedaan moeten worden.
Mocht je jezelf bij een bepaalde klus al helemaal aan het werk zien, zet dat dan hier neer, dan wordt daar in elk geval rekening mee gehouden.
Stichting “Vogelopvang Onder de Regenboog”
Marjolijn Hoogland- van Dissel
Vlissingsestraat 20
4024 JL Eck en Wiel
tel. 0344- 692272
mob. 06- 20627831
fax 0344- 691506
email: marjolijnhvd@hotmail.com
website: http://www.vogelopvangonderderegenboog.nl
Eck en Wiel, 27 september 2011
Overzicht werkzaamheden Bokt team oktober 2011:
* Verplaatsing blokhut Jannes (werk voor 3 personen)
1. Voorbereiding ondergrond blokhut Jannes
2. Plaatsing blokhut Jannes tegen bestaande blokhut
3. Doorvoeraanleg/ electra in blokhut Jannes.
* Aanleg riolering nieuwe blokhut (werk voor 4- 5 personen)
1. Graafwerk
2. Verbinding maken met bestaand riool
3. Dichtmaken en bestrating herstellen
* Aanleg water en electiciteit in nieuwe blokhut (werk voor 2- 3 personen)
* Aanleg waterafvoer ganzenvijver (werk voor 2- 3 man)
* Nieuwe blokhut in buitenbeits zetten (werk voor 2- 3 man)
* Constructie van toiletruimte in nieuwe blokhut (werk voor 2 man)
* Verzorgen van koffie/ thee en lunch (werk voor 1-2 personen)
Met vriendelijke groet, Marjolijn Hoogland
Samengevat:
Zaterdag de gehele dag klussen van 10u tot ongeveer 18u, en afhankelijk van met hoe veel mensen we dan zijn, wordt er voor avond eten gezorgd.
Zondag klussen van 9u tot 15u.
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 29-09-11 22:19, in het totaal 9 keer bewerkt
Reden: Kleine toevoeging.