Aangezien de laatste meeting dateert van vorig jaar augustus, wordt het wel weer eens tijd om wat af te spreken!
Wat mij betreft maakt wanneer niet zoveel uit, liefst na 28 oktober omdat ik dan mijn eerste tentamenweek heb gehad. Als het in het weekend is moet ik het wel ruim op tijd weten i.v.m. vrijvragen op het werk. Weer een dagje shoppen en uit eten zoals vanouds, of gaan we wat anders doen? Mij lijkt skieën/snowboarden ook erg leuk, maar ik weet niet of iedereen ervaring heeft...
Ik kan alleen nooit op zaterdag want dan heb k stage -_- beetje vervelend. Hebben we niet allemaal rond dezelfde tijd herfstvakantie? nee zeker. Of is dat nog voor 28 oktober? Kerstvakantie misschien? das nog wel ver weg..
skieën/snowboarden kan ik niet. Ik ben wel weer voor een dagje shoppen en eten. Moet nodig nieuwe kleren hebben. Moet wel even de treinkaartjesactie in de gaten houden dan. Ik kan eigenlijk alleen in het weekend of op een donderdag.
ik moet op donderdag naar school hoor tenzij het in de vakantie is natuurlijk. Eerste week van de kerstvakantie ben ik op wintersport dus dan kan ik niet, verder kan ik denk ik altijd wel
Wanneer is er herfstvakantie? Ik heb namelijk geen herfstvakantie en mijn tentamens vallen in de periode van 17 t/m 28 oktober.
Anoniem
Geplaatst: 09-09-11 10:57
Herfstvakantie
Noord - 23 oktober 2010 t/m 31 oktober 2010 Midden - 16 oktober 2010 t/m 24 oktober 2010 Zuid - 16 oktober 2010 t/m 24 oktober 2010
Ik moet altijd werken op donderdag, en kan daar eigenlijk niet voor vrijkrijgen. Evenals zaterdag en maandag.. Maar ik wil wel graag mee! Kunnen we niet op een zondag? In de binnenstad en in het centrum zijn in november elke zondag de winkels geopend. In oktober helaas niet.
ik werk op zo en ma dus dan kan ik niet, de dinsdag heb ik vrij en verder moet ik ook gewoon alle dagen naar school dus een di of za zou mij het beste uitkomen.
Laatste week december, dus de week tussen Kerst en oud op nieuw. Die week daarvoor is het studieweek en zijn er herkansingen, dus kan ik eventueel ook maar dat weet ik nu nog niet.
Steef kun jij niet een keer een dienst op je werk ruilen, dat je zondag vrij bent? Ik moet ook vrijvragen daarvoor, maar dan werk ik gewoon de zaterdag dat weekend. Verder kan iedereen op zondag geloof ik, of heb ik ergens overheen gekeken? Dan plannen we een zondagje shoppen en eten in november.
Pasamba
Geplaatst: 12-09-11 19:12
Prima, dan maak ik er meteen een weekendje Utrecht van.