Judith heeft haar sporen al ruim verdiend in de Nederlandse dressuursport. Haar jongste en mooiste prestatie werd behaald op 14 juni 2003, die dag werd zij, met het fantastische paard On Top, Nederlands Kampioen in de klasse ZZ-Zwaar met meer dan drie procent voorsprong op de nummer twee. Daarnaast heeft ze inmiddels vijf paarden naar de Lichte Tour gereden en heeft nog verschillende veelbelovende dressuurpaarden in training. Op dit moment richt zij zich op het trainen van dressuur paarden en het geven van privélessen op verschillende wedstrijdniveaus. Judith lest zelf bij Arjan Theeuwissen. Kijk voor meer informatie op: http://www.mrc-marcroix.nl
Er worden groepen van 3 personen gemaakt, op elkaar afgestemd qua niveau (B/L en M/Z). Per groep zal er 45 minuten les gegeven worden. De kosten hiervoor bedragen 35 euro per persoon. Toeschouwers mogen gratis mee komen kijken (en leren natuurlijk).
Judith zal zelf op deze dag ook met On Top of met een van haar andere toppers rijden, om te laten zien waarom ze op die wijze traint, wat ze ermee wil bereiken, de effectiviteit etc. Met een beetje geluk rijdt ze zelfs haar Kur met On Top, maar aangezien die nog niet af is, is dit nog niet zeker!
Judith met On Top:

Ik heb met Judith afgesproken dat het geld van te voren overgemaakt dient te worden. Dit om teleurstellingen te voorkomen (late afmeldingen e.d.). Indien je op het allerlaatste moment nog mee kunt rijden i.v.m. een uitvaller of iets dergelijks, kan het geld ter plaatse betaald worden. Banknummer: 12.30.78.709 t.a.v. Olaf Ramak, Amersfoort (mijn vriend, dit ivm telebankieren). Vermeld svp duidelijk: Clinic Judith Scholte met je eigen naam en je username van het forum (aangezien ik niet iedereen bij zijn/haar echte naam ken). Ik zal het geld aan Judith geven op de clinic dag zelf.
[Edit] De datum is vastgesteld op zondag 16 november 2003.
Vragen??? Pb me of vraag het hieronder, maar ik denk dat het allemaal wel duidelijk is!
Groetjes Anouk
[Edit Karin 25/9] op verzoek titel & datum aangepast [/edit]