Woon jij in de Krimpenerwaard of in de omgeving daarvan?
(Lekkerkerk,Nieuw-Lekkerland,Bergambacht, Schoonhoven, Ouderkerk, Krimpen a/d Lek, Krimpen a/d Ijssel) Hebben jullie er zin in om een boktmeeting te houden?
Ben zelf nog wel 14, over een weekje start de school ook weer, en ook vele mensen die werken zullen ook weer aan het werk zijn. Maar ben benieuwd of er 'genoeg' mensen zijn om een boktmeeting hier te kunnen houden, en misschien nog wel met iets speciaals. Zelf had ik gedacht aan een fotoshoot.
Voor jouw en je paard/pony als je deze immers ook mee kan nemen. Je kan ook gewoon als 'fotograaf' komen. (je hoeft absoluut geen echte fotograaf te zijn, en je hoeft ook niet perse een spiegelreflex camera te hebben, een gewone digitale fototoestel is ook goed.) Het zou natuurlijk wel leuk zijn als we met een groepje zijn, en niet met 2á3 mensen. Zelf zal ik waarschijnlijk wel 1 vriendin meenemen (die ook helemaal gek is van paarden maar geen bokt heeft.) ik hoop dat jullie dit niet erg vinden. Zeg wel even waar je woont (woonplaats), we hebben namelijk nog geen plaas waar we kunnen meeten..(dit gaan we dus als we genoeg mensen hebben ook overleggen.) Het zal wel in de Krimpenerwaard worden (aangezien ik zelf nog maar 14 ben) en dus afhankelijk ben van mijn fiets.

Oke Kortom: heb jij zin in een 'fotoshoot'meeting in de krimpenerwaard? Graag reactie, en graag je woonplaats. heb je ook een leuk idee waar we kunnen afspreken? Alle ideeen zijn welkom.