Inderdaad had ik het idee van het draversrennen!
Zaterdag 27 aug Helmond aanvang 18.30
Iedereen die ouder dan 16 is mag al vanaf 0,50 cent wedden op paarden. (Nou denk ik zelf dat iedereen gewoon gaat kijken en niet wedden maar kan iniedergeval wel)
Ik ben er eens geweest, 2 jaar geleden dacht ik en ik vond het leuk, een keer wat anders; wegen waar een baan van word gemaakt en waar je in plaats van auto's paardenracen ziet. 
Het is in de stad van Helmond, dus ik dacht bij een meeting er aan om voor degene die er niet bekend zijn en met de trein komen, om dan om 18:00 daar te verzamelen mits genoeg mensen komen. 
Frietzaken zijn dan gewoon open volgensmij, dus je kan dan ijs gaan halen of een frietje enige nadeel vind ik zelf, of ja, voor mensen die niet uit Helmond komen dat het pas om 18.30 begint.
En het is gratis!
Wij hebben een pony op HZW staan en bij Het Zwarte Water komen geen bussen in de buurt, dus iedereen zou dan voor eigen vervoer moeten regelen. Vind zelf buitenrijden niet zo leuk omdat ik daar de bossen al door en door ken, en ik niet voor een bosrit ga betalen als ik zelf een pony heb om te rijden. (Pony die we daar hebben staan staat in leasegebruik)