[BM] [Besloten] Tinkerkletsweekendje van de Kontenkletsers
Het duurt nog een hele tijd, maarja als we iets willen gaan boeken moeten we denk ik toch wel op tijd gaan inventariseren en reserveren in dec?

We hadden het er al over gehad dat we deze keer richting het Noorden zouden willen gaan ivm de reisafstand vd Noordelingen en de Alberthoeve in het Drenths-Friese Wold werd vorige keer al als eventuele optie genoemd en zag daar toevallig vandaag weer een topic over voorbij komen

[EA-CO] Vakantie vieren met of zonder paard. DrentsFrieseWold!
en wat ik zo proefde uit ons kletstopic leek dat ons wel wat

(Bos) Bungalows (4-6 pers) met uitzicht over de weilanden

De Prijzen vallen me erg mee als je het deelt door het aantal personen per huisje is het ca €50 pp voor een weekend en dan nog 13,75 of 7,75 voor paard per dag/nacht.
Een weekend is daar van vrijdag 15u t/m maandag 10u.
Ze hebben ook nog grote groepsaccomodaties, maar gezien het aantal personen gedurende andere jaren is dat wel beetje erg groot (22-28)

Willen we gewoon weer in het voorjaar gaan of in het najaar? en welke weekenden zou iedereen kunnen?!
* voorjaar vanaf ca (half) april tm half/eind juni (weet niet hoe t daar met dazen zit)?
* najaar vanaf ca half sept tm half oktober?
Ik kan zelf niet in het weekend van 1 t/m 4 juni=koudbloedenwedstrijd en 8 t/m 11 juni=johns verjaardag en liever ook niet het pinksterweekend (25 t/m 28 mei)

ps dat ik nu het topic open wil niet persé zeggen dat ik alles ga regelen