[BESLOTEN] Tinkerkletsweekend 2012

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

grid

[BESLOTEN] Tinkerkletsweekend 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 15:34

Om ons geheugen nog even op te frissen hier het voorgaande topic :D
[BM] [Besloten] Tinkerkletsweekendje van de Kontenkletsers

Het duurt nog een hele tijd, maarja als we iets willen gaan boeken moeten we denk ik toch wel op tijd gaan inventariseren en reserveren in dec? :)

We hadden het er al over gehad dat we deze keer richting het Noorden zouden willen gaan ivm de reisafstand vd Noordelingen en de Alberthoeve in het Drenths-Friese Wold werd vorige keer al als eventuele optie genoemd en zag daar toevallig vandaag weer een topic over voorbij komen 8-)
[EA-CO] Vakantie vieren met of zonder paard. DrentsFrieseWold!

en wat ik zo proefde uit ons kletstopic leek dat ons wel wat :z =:) ik tel zo al minstens 7 personen *D

(Bos) Bungalows (4-6 pers) met uitzicht over de weilanden :z of de B&B kan evt ook nog t/m 8 pers :7 (maar lijkt niet goedkoper zo te zien)

De Prijzen vallen me erg mee als je het deelt door het aantal personen per huisje is het ca €50 pp voor een weekend en dan nog 13,75 of 7,75 voor paard per dag/nacht.
Een weekend is daar van vrijdag 15u t/m maandag 10u.

Ze hebben ook nog grote groepsaccomodaties, maar gezien het aantal personen gedurende andere jaren is dat wel beetje erg groot (22-28) :+

Willen we gewoon weer in het voorjaar gaan of in het najaar? en welke weekenden zou iedereen kunnen?!
* voorjaar vanaf ca (half) april tm half/eind juni (weet niet hoe t daar met dazen zit)?
* najaar vanaf ca half sept tm half oktober?
Ik kan zelf niet in het weekend van 1 t/m 4 juni=koudbloedenwedstrijd en 8 t/m 11 juni=johns verjaardag en liever ook niet het pinksterweekend (25 t/m 28 mei) :o

ps dat ik nu het topic open wil niet persé zeggen dat ik alles ga regelen O:) vind eigenlijk dat Marleen & ik de laatste jaren al genoeg geregeld/ initiatief genomen hebben :o maar zoals jullie wel weten ben ik wel nooit te beroerd om te helpen :D
Laatst bijgewerkt door grid op 08-08-11 15:40, in het totaal 3 keer bewerkt

Paintlinger

Re: [BESLOTEN] Tinkerkletsweekend 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:36

Ik zou graag mee willen..................maar het is afhankelijk van mijn weekenddiensten.
Ik ga proberen tegen die tijd mijn dienstrooster aan te passen aan het, door jullie gekozen, weekend.

:D

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:52

Ik wil ook graag mee!! :):) Met of zonder paard, dat weet ik nog niet.
En idd moet ik het weekend wel op tijd vrij vragen, want ik werk
om het weekend....maar anders kan ik hopelijk vast wel ruilen :)

Edit; voor of najaar, maakt me niet uit....begin Mei lijkt me wel geschikt :j
als mijn hulp nodig is, bied ik die bij deze aan :)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 16:04

Dit najaar is geen optie?
2012 duurt nog wel heeeel erg lang...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 16:12

Ikzelf zou dan niet meegaan want kan zowiezo pas vanaf Oktober en weet niet of ik Sayla dan alweer beetje in conditie heb :o of we moeten dus pas in december gaan dan kan ik wel :D

en geloof dat Dagmar met Travis 1st ook nog wel beetje meer ervaring op wil doen voor ze een druk weekend met veel ritten mee gaat rijden ;)
en weet ook niet of Janet met Isa dan ook al zover is?
Laatst bijgewerkt door grid op 08-08-11 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 16:14

Najaar is voor mij lastig om nog vrij te krijgen....maar wie weet
heb ik mazzl. Maar ik kom dan wel zonder paard...

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 16:16

Oke, nee dan moet het inderdaad maar naar volgend jaar :j

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:56

Ik ga niet mee, maar meld me hier wel, want ik wil natuurlijk wel overal van op de hoogte zijn :D
Ben bang dat ik het voor alleen een avondbezoekje dit keer echt te ver vind. Maar ik kijk eerst eens welk weekend jullie kiezen.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:59

Stipje!!!
Ik vind voorjaar 2012 idd wel een goed plan, meestal is het dan redelijk goed weer, en idd dit najaar is voor Travis en mij te vroeg, dan wordt het wel heel zwaar voor Travis denk ik, gezien de ritten die we vaak maken op weekend :j

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:19

Ik ga voor voorjaar, dan moet Isa wel weer op conditie zijn :D
Probeer het gewoon zo te plannen dat ik dat weekend vrij vraag.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 19:08

Ik meld me ook weer aan mits paard en vervoer weer geregeld kan worden :D
We gaan dus naar het noorden aankomend jaar. Begrijp ik goed dat de Alberthoeve in het Drenths-Friese Wold al redelijk vast staat? :)
Want, ik zou goed begrijpen dat mensen uit het zuiden nu niet komen vanwege de afstand, eerder zijn er ook weekendjes gehouden in het zuiden waardoor het lastiger werd voor de mensen uit het noorden maar ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als meerdere mensen afhaken vanwege de afstand, dat heb ik liever dat het weekend gehouden wordt op een centralere plek :) Of doe ik nu weer heel moeilijk en zijn er (behalve Grit -O- ) geen mensen die afhaken vanwege de afstand? :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 21:50

Jullie zijn de die-hards vanuit de kop van Holland =:) +:)+
Ik zou dan alleen komen voor de BBQ gezelligheid en daar vind ik het dan net te ver voor. Maar volgens mij was het voor Grid en Ellen verder geen bezwaar.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 21:57

Eigenlijk heb ik het liefste in het noorden :o Ik wil nu ook wel een keer mee met Isa :D
verder als 1,5 uur rijden is gewoon geen optie voor mij, omdat ik vervoer moet regelen. Als ik nou zelf E had, was het een stuk makkelijker geweest (of als Trea om de hoek zou wonen)
Maar als er meerdere graag in het zuiden willen is het zo hoor. Daar ga ik niet moeilijk over doen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 22:12

Ik vind het niet meer dan normaal dat we nu een keer richting Noorden gaan :) heb al diverse keren mazzel gehad dat t dichtbij was :D en zou t erg leuk vinden dat Janet nu eindelijk eens mee kan :)) en Dagmar met travis ook :)
Wel jammer dat Denise dan weer net helemaal de andere kant op woont :(:) maar daar dan volgende keer extra rekening mee houden?! of tussendoor keer ritje die kant op ?! =:)

Voor een lang weekend wil ik dus best stukkie rijden :j en Say stond er op de ritten naar Ees en Groede nog even relax op als bij kortere afstand :z dus langere afstanden zijn voor haar ook geen probleem 8-)

Grit voor BBQ is het idd misschien beetje ver := of je moet met carlo ergens in de buurt gaan zitten :P Of meteen bij je pa op visite gaan?! 8-) O:)

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 09:45

Het maakt mij niet uit :) ik wil nu echt een keer mee, met of zonder paard :))

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 21:20

Ik snap ook absoluut dat het fijn is voor de mensen uit het noorden :j Maar, ondanks dat wij in 't noorden zitten is het voor ons ong. 3 uur rijden met trailer, wat veel benzine kost; 2x heen en weer én 50,- + 3x ong. 10,- is ook al 80 euro... -O- (laatste nacht van maandag er niet bij, dat vind ik onzin gezien je 10 uur al uit het huisje moet)
Dus... ik ga er nog even overna denken of ik dit het waard vind :)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 21:29

Lois ik denk dat er altijd wel iemand dat probleem heeft waar je het weekendje ook houdt

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 21:49

O ik dacht dat het voor jullie via de afsluitdijk niet zo ver zo zijn :o :(:)

Snap dat het voor jou misschien ook wel veel geld is zeker als t zoveel kms is :(:)
maar denk dat je voor een weekendje toch al snel €50-75 kwijt bent :o Zoals in Epe kom je denk niet veel tegen :P
Toen bij van loon waren we zelfs €125 kwijt voor een groepskamer :o := (degenen met eigen paard hadden wel €10 korting gekregen :+)

Prijs van paarden is trouwens per nacht dus dat scheelt een tientje ;)

Maandag 10u eruit is idd wel vroeg, maar dat is onafhankelijk vd paarden dus in principe zou je dan ook alles in auto/ trailer kunnen gooien en dan nog een rit kunnen maken :z Als daar nog liefhebbers voor zouden zijn?! anders is idd zondagmiddag/ avond vertrekken net zo makkelijk.

Maar anders misschien dan toch nog kijken naar andere/ centralere opties?!

[edit] Janet daar heb je idd ook wel gelijk in :j

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:01

Inderdaad je moet al snel reken op een kleine 100 euro.
Epe was inderdaad spot goedkoop :j

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:47

_janet_ schreef:
Lois ik denk dat er altijd wel iemand dat probleem heeft waar je het weekendje ook houdt

Uiteraard... :)

Ik moet zeggen dat ik best nog een keer naar Epe wil, fijne plek, redelijk centraal, mooie omgeving en ja.. erg goedkoop :D

én, wij hebben volgendjaar een seizoensplek met onze caravan in ootmarsum waar we afhankelijk van het aantal personen ook (erg goedkoop) in kunnen met 2 extra tenten erbij, al zijn er misschien mensen die niet in een tent willen? Ootmarsum ligt wel in Gelderland, dus dat is misschien te verweg voor de mensen uit het Noorden? :)

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 11:38

Vanaf Wormer is het drents friese woud, het makkelijkst en het snelst via de A1, A28, A32
het is dan met trailer 2 uur en 15 min ongeveer.
Vanaf mijn huis is het sneller via de afsluitdijk, 2 uur rijden....

Zoals ik al eerder zei, het maakt mij niet zoveel uit. Moet eerst nog maar een paard, trailer en
een chauffeur zien te regelen :P

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 13:00

we kunnen natuurlijk ook gewoon wisselen elk jaar. bijv: zuid-midden-noord en dan gewoon elk jaar rouleren.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 13:47

Eevee schreef:
Vanaf Wormer is het drents friese woud, het makkelijkst en het snelst via de A1, A28, A32

Zeker? op Maps staat zonder trailer 2 uur dus ruim gerekent met paarden 2,5 à 3 uur dacht ik :P

Dat doen we toch ook Janet? := Het wordt volgend jaar in het noorden gehouden, dit jaar in het midden en het jaar daarvoor in het zuiden, of zie ik dat nu verkeerd?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 14:22

Janet dat is idd denk ik het "eerlijkst" :)
maar als er bv een jaar meer uit t Noorden mee kunnen of zo dan vind ik het eigenlijk ook wel logisch om daar rekening mee te houden ookal is eigenlijk dat jaar zuid "aan de beurt" ;)

Hebben nu gehad:
Zuid - loz
midden - marleen/ veluwe
zuid - grid/maashorst
midden/noord - Epe/veluwe
en dan nu Noord - Drenths-Friese Wold

eigenlijk al best verdeeld 8-)

Zouden idd misschien ook wel locaties die goed bevallen vaker kunnen doen :) al vind ik een nieuw gebied verkennen ook altijd heel leuk :z

Epe was natuurlijk wel stik goedkoop en hier en bij Marleen natuurlijk ook... Zolang hier de bossen nog open blijven kan t hier dus ook nog wel vaker als jullie het leuk vonden/ vinden :j Hoop ik wel dat t gras dan weer beter groeit dan dit jaar want nu hadden we eigenlijk geen wei "over" :o
maar misschien zou ik daar in de omgeving ook nog wel iets voor kunnen regelen :) want bij de camping in de straat kun je ook je paard meenemen :)*

Persoonlijk heeft tent/ camping dus niet mijn voorkeur :o al is het voor een weekendje nog wel te overleven :Y)

Vond het in Epe trouwens stiekem toch wel vervelend dat door het vocht in de lucht en t late douchen mijn haar de 1ste nacht niet droog is geworden ^) maar gelukkig was t verder wel voornamelijk droog dat scheelt dag-en-nacht :)
en volgende keer dan ook zaklamp niet vergeten :=

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:34

Resi_lover schreef:
Eevee schreef:

Zeker? op Maps staat zonder trailer 2 uur dus ruim gerekent met paarden 2,5 à 3 uur dacht ik :P

Dat doen we toch ook Janet? := Het wordt volgend jaar in het noorden gehouden, dit jaar in het midden en het jaar daarvoor in het zuiden, of zie ik dat nu verkeerd?

Naja dat zegt routenet.nl (met aanhanger)..... :) uit mijn hoofd weet ik het niet :P