Ik zou Steef dus van de bushalte halen en wat een timing had ik.

Maar goed. Ik dus ook even een keer voor de uittesting over de sprong, zodat ze bij Steef niet direct zou weigeren. Dat leidde dus tot een megajump over een grondsprong haha. Ik er bijna naast. Toen nog maar een keer, nog zo'n idiote sprong. Na een paar keer gaat ze meestal redelijk normaal springen, dus ik nog maar een keer, zodat ze bij Steef normaal zou springen. Nou, daar ging ik dus haha, wat een lol. Ze sprong zo idioot dat ik er half naast hing. Gelukkig staat ze meteen stil als ik er nog aan hang haha. hing ik daar met één been nog over het zadel en de rest van mijn lichaam aan de zijkant. Ik moest erg lachen en kon nog net over haar hals heen kijken naar Steef hihi, zag er vast komisch uit. Heb ik weer hoor, als er iemand komt kijken

Ik was al bang dat Steef nou niet meer zou gaann springen na al die rare acties van haar. Maar hij wilde nog wel

Moet zeggen dat het er erg goed uitzag Steef!!! Super gereden! Zag er netjes uit, ze liep lekker te sjouwen en goed aan de teugel! Je mag vaker komen

Wel grappig. Ik heb vaak heel wat moeite met Jurga en iedereen die op haar komt rijden, rijdt er zo mee weg. Vaak nog beter als ik haar zelf kan rijden. Maar ik kan het hebben hoor!!! Steef zei ook nog: "je hebt haar gewoon zo opgeleid dat iedereen er makkelijk op kan rijden." Laten we het daar dan maar op houden. Maar goed, Steef had Jurga dus mooi aan het lopen, zag er erg goed uit. Winstpunt hoor Steef!

ps. Steef, wel wat schrijven en zodra je je foto's hebt....effe op bokt zetten hè????Ben benieuwd!!!