Die kwamen dus aangescheurd in een blitse sportieve rode auto, en wij op pad naar Zuidwolde, ik heb toen nog een hele tijd zitten prakkezeren over die uiterst vage routeplanner van Paula, die klopte niet zo best, en was erg onduidelijk. Anyway, gewoon zelf met de kaart aan de gang gegaan, en we zijn uiteindelijk terecht gekomen. Weliswaar via Manege Zuidwolde ipv Paardensportcentrum De Wolden, maar dat was omdat de infokaart in Zuidwolde en "U bevindt zich hier" verkeerd zaten...

Toen op zoek naar Leon en Snowdon, en uiteindelijk gevonden, die had echt een megawitte staart en lijf, en ook zo glad. Ik vraag me af hoeveel flessen shampoo/anti-klit/glansspray er nou in totaal verbruikt zijn

Na een lange wachttijd was uiteindelijk Snowdon aan de beurt, was wel spannend, maar t verslag horen jullie nog wel van Leon. Daarna nog een fotoshoot gehad, waaronder een paar hele leuke. Ik ben benieuwd hoveel

En na de dagkampioen, die voor een eigenaresse behoorlijk emotioneel was, wel lief om te zien. Weer naar huis gescheurd, en voor de deur afgezet door Paula en Esmeralda die weer op weg naar hun huis zijn.

[Edit Karin] plaatsnaam in titel aangepast