De dames uit dit topic: [HK] De Gezellige KletseBetsers!!! vinden wokken toch wel erg gezellig en lekker dus maken er weer een avondje uit van!Waar: Wokrestaurant De Doelen in PurmerendWanneer: uhmmm natte vingerwerk: zaterdag 23 Juli (of is dat een te korte termijn?? Jullie merken.. Ik heb honger..)Nou en wie dat lijstje moeten we maar even bij houden..
owww de 23ste en de 30ste kan ik niet Maar kan ook op een andere avond dan zaterdag misschien ?? Een vrijdag bijvoorbeeld
Ik ga liever op een zaterdagavond, op vrijdagen moet ik gewoon naar Omar toe en dan kan ik niet uit eten Ik kan alleen in het weekend.
ShirleyA schreef:Ik heb echt ZO genoeg v wokken.... Iets anders is leuk/lekker maar wokken nee, niet voor mij.hahahahhahaha
AnneOmie schreef:Ik kan!!!AnneOmie schreef:Ik ga liever op een zaterdagavond, op vrijdagen moet ik gewoon naar Omar toe en dan kan ik niet uit eten Ik kan alleen in het weekend.Uhmmm okeej Je kan, maar toch maar niet haha!Maar de BBQ van Shirley, lijkt jullie dat wat en wanneer?