3e Bokt snuffelmarkt Mantinge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 10:35

Ships vergeten PB te sturen voor een routebeschrijving Huilen

Nou ja, we gaan een poging wagen...

Kitty

Berichten: 7703
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 10:55

Zo even eten, even naar mijn paardje en dan rijd ik maar eens richting Mantinge...
Ik hoop dat ik het nog kan vinden.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 20:00

Nou het is zowel Kitty als ons gelukt hoor Haha!
Mijn zus heeft aardig wat inkoopjes gedaan, ik heb alleen twee Bianca-boekjes gekocht Schijnheilig En Maaike heeft een mooi leren halster voor Mickey gekocht. Was weer gezellig. (volgende keer vloerverwarming T@nj@?? Nagelbijten / Gniffelen ) Kitty hoe is het met die stapel rijbroeken afgelopen?? Haha!

Alja

Berichten: 25648
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:40

he heb jullie gemist......
ben dus niet de enigste die (wat/veel ) heeft gekocht als ik het zo lees

Alja

Berichten: 25648
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:42

en tanja bedankt weer voor de gastvrij heid!!!!!!!!!!!!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:44

Ik heb zelf op de markt niets gekocht. Wel heb ik een zakje gekleurde elastiekjes verkocht Haha!

En nu net via PB toch een 'deal' voor het JC zadel van Alja OK dan! Hopelijk is die goed *duim*

De rest van de verkoopmeuk heb ik maar in een topic op EA geplaatst.

Volgende keer toch maar wat eerder komen Haha! Maar het was alsnog wel heel gezellig. Thanx Tanja!!!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 22:37

Cody schreef:
Nou het is zowel Kitty als ons gelukt hoor Haha!
Mijn zus heeft aardig wat inkoopjes gedaan, ik heb alleen twee Bianca-boekjes gekocht Schijnheilig En Maaike heeft een mooi leren halster voor Mickey gekocht. Was weer gezellig. (volgende keer vloerverwarming T@nj@?? Nagelbijten / Gniffelen ) Kitty hoe is het met die stapel rijbroeken afgelopen?? Haha!


Hihi, ja vloerverwarming, dat zou nog eens een luxe zijn zeg Haha! Was wel balen dat er in het hok bij de zithoek te veel stroom werdt gebruikt, (koffieapparaat, waterkoker,ijskast,radio en een el.kachel van Marije) dus klapte de stop voor die groep eruit dus ik heb helaas de kachel eruit moeten trekken (had misschien beter de ijskast kunnen doen Haha! )
Maar de kou was minder dan met de eerste snuffelmarkt.

En dames, heel graag gedaan hoor, het is voor mij ook altijd weer een ontzettend leuke dag dus ik doe het graag
Volgend jaar in de Zomer weer en dan komen jullie gewoon wat eerder Haha! Ik hoop wel dat er in verhouding dan eens meer snuffelaars (die ook kopen) zijn dan verkopers Haha!

Ben trouwens benieuwd of het halstertje wat Maaike bij mij kocht ook past op haar pretshet Haha! ben toch bang dat het een tikkie aan de kleine kant was.....

Ik ben hard aan het werk aan mijn webwinkel, hij is al online maar er staat nog niet veel op Haha! ik ga alles wat ik over heb maar in de shop gooien denk ik (en dat is best veel terwijl ik toch heel goed verkocht heb Haha! )

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:40

Ik klik net even op je site, ben jij DIE Tanja joh???
Ik heb nog een keer een advertentie op je site gehad, en heb wel een aantal keren met je gemaild over een eventuele match Haha! Grappig!!
Als je spulletjes online staan ga ik zeker even kijken.

Ander vraagje: jij verkoopt van die touwhalsters he, is dat van een bepaald NH-systeem? Onze stalhouder heeft er net namelijk eentje gekocht en toen ik zei dat die erg leek op een halster dat ik eens bij een kennis (jij dus Haha!) had gezien zei hij 'vraag maar eens'.
Dus weet jij het?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48570
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:44

heeft er nog iemand een paar split reins over??? Schijnheilig

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 10:15

Cody schreef:
Ik klik net even op je site, ben jij DIE Tanja joh???
Ik heb nog een keer een advertentie op je site gehad, en heb wel een aantal keren met je gemaild over een eventuele match Haha! Grappig!!
Als je spulletjes online staan ga ik zeker even kijken.

Ander vraagje: jij verkoopt van die touwhalsters he, is dat van een bepaald NH-systeem? Onze stalhouder heeft er net namelijk eentje gekocht en toen ik zei dat die erg leek op een halster dat ik eens bij een kennis (jij dus Haha!) had gezien zei hij 'vraag maar eens'.
Dus weet jij het?


Haha! Haha! Ja, ik ben DIE Tanja Haha! Haha! Dat is mijn andere site, jij bedoelt The missing link for horses, die heb ik nu iets van 3 jaar, in het begin bracht ik nog mensen bij elkaar, zijn een heleboel goede combi's uit gekomen maar ja, wat ik er voor vroeg (10 gulden) betaalde niemand en ik had per match zo'n 2 weken werk dus daar ben ik maar mee gestopt, ik had een hoop werk en kreeg er niets voor terug dus nu is dat gewoon een onbeheerde advertentie site geworden, ik ga er zelf heeeeel af en toe nog wel eens kijken Haha!
Die ik bedoel staat nog niet in mijn profiel maar die zet ik er straks wel even in, eens kijken of Hans straks wakker genoeg is om er meer artikelen op te zetten (is best veel werk)

Mijn touwhalsters komen uit Australie, is idd gewoon volgens NH dus gewone touwhalsters maar een beetje commercieel gemaakt door de padding op de neus en het kopstuk (en de kleuren, hotpink, turquoise en paars met roze zie je meestal niet bij de reguliere touwhalsters Haha!) en dat maakt ze dus ook erg duur.
Ik bestel er af en toe eens een paar dus heb ze niet altijd op vrd. liggen, de laatste keer dat ik bestelde heeft het 3 maanden geduurt voor ik het binnen kreeg dus ik weet niet of ik daar mee doorga, ik kan moeilijk een klant 3 maanden laten wachten Haha! maar ze zijn wel om te Kwijl Ik heb er ook een hoofdstel van, zwart met turquoise (bitloos), die had ik op de snuffelmarkt in de zomer ook hangen en heeft veel mensen getrokken maar helaas, deze is helemaal schreeuwend duur dus niemand wilde hem kopen dus heb ik hem eens bij Kevin omgehangen, staat echt waanzinnig mooi dus die heb ik zelf maar ingepikt Haha!
Dus, mooi spul, ik kan er makkelijk aankomen maar erg duur en alleen voor mensen met engelengeduld Haha! (er zijn een paar bokkers die het er voor over hebben gehad, die hebben nu een heel mooi halster )

Op mijn site zullen ze waarschijnlijk nog niet komen te staan, ja misschien bij de specials want ik heb nog 1 set liggen en 1 klein maatje dus als ik die goed op de foto krijg zet ik die er nog bij maar meer heb ik niet Haha! hmmmm, krijg nu wel weer de bestel kriebels Haha!
Als je er 1 wil, pb dan maar even, kijk ik of ik het wat eerder binnen kan krijgen, ik kan je er ook van alles over mailen hoor