Speciaal voor alle Tattoo liefhebbers, misschien is het leuk om een meeting te houden. Rotterdam is gemakkelijk te bereiken met de trein, ook voor de Belgjes onder ons
Als er interesse is, wil ik wel wat navraag doen om een paar tattooshops af te gaan? Of we laten gezellig met zn allen Julius tatoeƫren
Als mensen die het leuk vinden (en misschien ook makkelijker komen met een groep, ik weet nl dat de eerste keer naar een conventie, of sowieso alleen, vaak enger is) om naar een conventie te gaan nou eens aangeven waar ze wonen en welke afstanden haalbaar zijn?
Lijkt mij heel leuk om mee te gaan, en dan staat mijn tattoo als het goed is ook. Assen is wel erg ver weg voor mij, maar kan dat misschien wel combineren.
eindhoven is kwa afstand beter voor mij maar maakt me niet zo heel veel uit... misschien carpool of trein regelen (ben een giga ei in OV...) als het wel in assen word...
Joanne waar kom je vandaan? Ik heb nu nog geen rijbewijs maar hoop dat in september wel te hebben maar dan is het maar de vraag of ik een auto mee kan nemen. Richting marshaha vind ik eigenlijk ook wel een leuk idee.
Assen is voor mij te ver, maar Eindhoven moet lukken Eventueel zelfs met de auto, dus als er iemand tussen A'pen en Eindhoven woont en wil carpoolen, kan hij/ zij mee
Echt waar, als Marsha daar zit gaat de verleiding zo groot worden!