De bedoeling is dan om op 18/10 te gaan eten bij Billy Beer of Breintje Beer hier in Delft.
Het is goed eten voor een leuk bedrag.Wij zaten er aan te denken om zo rond 19.00 uur te gaan eten(rekeing gehouden met mensen die werken enzo)Zo dat we rond 22.00-22.30 uur klaar zijn.
Je kan het natuurlijk zo laat maken als je wilt,maar dit zijn een beetje de richtlijnen.
Waarom nu al een topic terwijl het pas dan gehouden wordt??
Puur omdat er rekening gehouden moet worden met de resevirings tijd en mensen die er nu rekening mee kan houden en een plaatsje vrij houden in de agenda.En als de eind datum nadert weten de meeste wel de of ze kunnen of niet.
Het zo wel zo fijn zijn dat als je je opgeeft je weet of je echt zeker kan dit i.v.m. reseveren.
De uiterste datum voor het opgeven is 1october omdat ik dan in die week wil reseveren zodat we zeker zijn voor een plaatsje.
Wil je mee stuur dan mij een pb(en zet het even in dit topic dat je ook mee gaat verders niks)Met de info.
1 je boktnaam (is voor de duidelijkheid)+ eventueel je echte naam.
2 met hoeveel personen je komt.(aanhang is ook welkom)
Houdt er rekening mee dat als je je opgeeft dat het dan ook vast staat als ik voor 1 october geen annulering hebt gehad.Denk er dus goed overna en noteer het dan ergens zodat je geen dubbele afspraken maakt.
Dus wie heeft er zin om mee te gaan.Mensen buiten Delft zijn ook welkom hoor