Boktrit in de Loonse en Drunense Duinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorseMoments

Boktrit in de Loonse en Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 13:28

Hallo Allemaal,

Een tijdje geleden heb ik samen met een vriendin van mij een buitenrit gemaakt in de Loonse en Drunense Duinen. Dit was echt heel erg leuk. Vandaar dat ik wil proberen zo'n buitenrit voor bokkers te organiseren.
De Drunense Duinen zijn niet alleen erg mooi maar ook erg fijn voor je eigen paard. Vooral ook voor jonge onervaren paarden omdat er niet veel verkeer is en je de ruimte hebt. Naast zand hebben ze er erg veel mooie bossen, heides en waterplassen. Er lopen verschillende ruiterroutes door het gebied. Daarnaast hoef je niet perse met je eigen paard omdat er in de buurt genoeg mogelijkheden zijn om een paard te huren.
En geloof me het is echt de moeite waard!!
Ik zelf zat aan een datum te denken in de herfstvakantie, mits er natuurlijk genoeg mensen zijn die mee willen gaan op deze buitenrit! Natuurlijk zijn mensen zonder paard ook van harte welkom!!

Ps: Je paard moet wel in een goede conditie zijn!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 18:42

Lijkt me heel leuk! Als ik vervoer kan regelen ben ik zker van de partij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:21

In de herfstvakantie kan het goed ijn dat je me daar tegen komt met ponykamp van onze club, wonen daar namelijk redelijk vlakbij en gaan elk jaar minimaal 1 dag crossen. En vorig jaar zaten we zelfs tegenover de duinen.
Maar ga niet mee, heb het al te druk verder. Helaas, volgende keer bter.