Het is voor het eerst dat ik hier een topic open. Maar het leek mij onderhand wel eens tijd worden om andere bokkers te ontmoeten.
Iedereen die de brunssummerheide kent weet dat je daar heerlijk kan uitrijden.
Het is een groot bos en je hebt daar verschillende ruiterpaden. Ook heb je midden in het bos een springweide met allemaal natuurlijke hindernissen.
Voor mensen die van een lekker stevig galopje houden hebben ze daar ook nog een galopberg die omhoog loopt.
Wat ik leuk zou vinden:
Als er ongeveer 5 a 10 mensen met eigen/verzorg paard of pony mee gaan.
Verkeers of ja beter gezegd bos mak paard hebben.
Hoeven niet persé te galopperen vindt het belangrijker als het een gezellige rit is.
Ik kan eventueel 1 iemand ophalen bij de trailer. Helaas niet meerdere mensen omdat ik dan op en neer blijf rijden.
Ik zelf sta gestald in Einighausen met mijn paard en kom met de trailer naar de brunssumerheide.
Afspreek punt:
Manege brunssummerheide op parkeer terrein.
Datum en tijd:
2Juli om 12:00u ( kan evt eerder of later )
Duur van de rit:
1,5u tot 2u
Aantal mensen:
Tussen 5 tot 10 mensen
Als jullie voor de rest nog vragen hebben of zelf nog iets leuks weten om te doen tijdens de rit dan kan je dat altijd aangeven.
Mocht je paardje toch niet helemaal bos mak zijn, maar je wilt toch graag mee. Mijn paard geeft geen kik als er iemand tegen hem aanbotst.
En blijft onder alle omstandigheden zeer cool en zal niet in volle galop weg galopperen.
Ik zou zeggen stroom maar binnen