Ik wil misschien ook wel mee! ligt eraan wanneer etc
Sodeletuut
Geplaatst: 26-05-11 13:04
Is goed. Ik ben Carmen, 17 jaar en woon in Haren. Ik ga in september beginnen met de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Verder volg ik nu een opleiding 'Empowerment' met mijn paard. Dit is een opleiding die bestaat uit natural horsemanship en atletische rijkunst. Ik heb drie paardjes. Misty, een 7 jarige merrie, met haar volg ik de opleiding. Dan is er nog mijn haflinger Alvaro, hij is 3 jaar. En Storm is 2 en is Alvaro's beste vriendje.
Sunshinee
Geplaatst: 26-05-11 13:04
Groninger meld zichh! Heb alleen geen paard dat mee kan op buitenrit... haha. Vervelende rotpaarden ook.. Nee grapje hihi.
Caily
Geplaatst: 26-05-11 13:05
Ik wil ook wel mee!
Maar ga nu eerst als de donder naar school mn laatste examen maken
Sunshinee
Geplaatst: 26-05-11 13:06
_Lot schreef:
Ik wil ook wel mee!
Maar ga nu eerst als de donder naar school mn laatste examen maken
Succes! hihi ik heb gelukkig sinds dinsdag al zomervakantie:D haha!
corinadrenth
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-11 13:06
haha carmen , leuke opleiding doe je zeg! heb nog nooit van die opleiding gehoord eigenlijk
Ik ben dus Corina en ben ook 17 jaar. woon in vlagtwedde en in september Veehouderij doen , heb helaas geen eigen paard. maar ik rij een hele leuke fjorden ruin van bijna 8 jaar
corinadrenth
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-11 13:06
joehoeeee nog 2 groningers erbij, dit gaat leuk worden !
ik of we weten ook nog niet perse wat we gaan doen , kijken eerst even hoeveel mensen zich gaan aanmelden. miss gezellig een bbq of een rit je we wien wel!
zou je even het onderstaande willen quotten als je mee wilt ? eventueel even je paard erbij met de ervaring die jullie samen hebben
Ik zal me ook even voorstellen! ik ben Lizet, ben 15 jaar (bijna 16 ). Ik woon in Westerlee. Zit op school in scheemda in de 3e klas VMBO-TL. Hierna wil ik iets gaan doen met toerisme of op een vliegveld werken of stewardess. Iets in die richting dus Uhm ik heb een eigen paard maar het is nog even afwachten of ik hem meeneem als we een buitenrit gaan doen
Sodeletuut
Geplaatst: 26-05-11 13:11
MightyJoe schreef:
Ik wil misschien ook wel mee! ligt eraan wanneer etc
corinadrenth
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-11 13:13
hej lizet leuk dat je je even voorstelde ,
zou je even net als ik heb gedaan :
Corina - zenna , buitenrijden , springen dressuur en beetje cross Lizet - Carmen -
Corina - Zenna , buitenrijden , springen dressuur en beetje cross Carmen - Misty, buitenrijden, klassieke dressuur, natural horsemanship (alles bitloos) Lizet- Joey, buitenrijden, dressuur, springen.( nog niet zeker of hij meegaat )
car0linee
Geplaatst: 26-05-11 13:16
eventueel wil ik ook wel mee! als ik op de datum kan! Ben Caroline en studeer in groningen sociaal juridische dienstverlening! Heb een eigen merrie, suzy genaamd maar is nog maar 1 dus zou nog niet mee kunnen op buitenrit
In de buurt van groningen kun je trouwens toch genoeg paarden huren? ben al vaker met de studentenpaardrijvereniging op buitenrit geweest!
corinadrenth
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-11 13:17
hebben jullie misschien al wat ideén wat we zouden kunnen doen ?
- buitenrit - bbq bij iemand thuis - speurtocht te paard - noem iets op haha