na een beetje twijfelen en overleggen er toch maar op aan gekomen, in het shetlandertopic al ruim enthousiast erover gehad met diverse bokkers die het leuk zouden vinden een dagje met de shetter lekker op een wandeltochtje, kletsen over je geweldige pony, picknicken ect.
Bestemming is dus in staphorst, het bos de zwarte dennen. Mensen die 1/5 of 2 paards trailer hebben kunnen misschien mensen oppikken en dan samen heen reizen en terug?
wat heb je allemaal nodig? - Eten en drinken voor jezelf om te picknicken - Goede wandelschoenen anders krijg je blaren! - Drinken voor je shetlander - Goede houvast, ( bijv hoofdstel, touw ) - een makkelijke draagtas, hij moet natuurlijk niet in de weg zitten!
we hadden een ideetje van rond half 2 verzamelen op de parkeerplaats. nouja, we kunnen hier nog mooi eventjes overleggen (:
Wist niet dat shetliefhebbers zo brutaal waren haha Vriendjelief heeft uitgerekend die middag bedacht dat we naar iets leuks toe gaan, wat precies is een verassing maar 7mei moest ik smiddags vrij houden. Had ik nu maar een paar dagen eerder jullie topic gevonden...
Hannemarie en _Lisette, zie dat jullie uit Genemuiden komen. Wat leuk! lekker dichtbij, ik kom zelf uit Hasselt
_Lisette
Geplaatst: 20-04-11 18:28
whahaaa, nee ik ben niet verlegen maar ook niet brutaal tocch? (A) haha gezelligg ga je dan 14 mei ook naar de opendagen in mastenbroek? daar zijn wij dan ws ook met de shets