Om 10 u vertrokken in de auto met Sarah(saartje39) en Lobke (idra), Sarah's ouders en een jankende hond

Na 2,5 uurtjes rijden waren we er dan eindelijk, de anderen (uiten ponyzotje, die moest moeilijk doen
) waren al gearriveerd, o.a. met Ann's Boktmobiel 
Dan hadden we nog een uurtje om te eten, kennis te maken, en voor Sarah, Lobke en mij om de stallen de inspecteren
. Na een stevig middagmaal konden we ertegenaan. Eerst werden de pony's verdeeld, iedereen was blij, buiten Lobke, die had een pismerrie
Eerst langs de weides, de straat oversteken, en in de duinen voor een eerste galopje! Voor zover ik weet ging alles goed
Over het strand, in de duinen naar een bosje. Door het zigzagwegje gegaloppeerd, de straat overgestoken en dan terug het zigzagbos in
Na het bos kwamen we uit op een duinachtig bosje, waar we in galop gingen, terug op stap gingen (waar Blue Thunder (mijn pony
) een schop heeft gekregen van Lola, Ann's pony, die is dan maar vanachter gaan rijden
), terug omdraaiden, en een berg opgaloppeerden, echt supersnel
(ik toch
), en dan terug in de duinen, galopperen in het zigzagbosje, oversteken , terug in het bosje, door de duinen en in galop over (een deel) van het strand. Terug in de duinen, en dezelfde weg terug.Na 3 uur kwamen we dan terug aan, hebben afgezadeld, en hebben de zadels laten wegleggen (lekker praktisch
), en natuurlijk moeten afrekenen (mar voor 2,5 uur, lekker goedkoop
). Ik vond het heel fijn, om iedereen eens in het echt te zien, en het rijden was ook super, en dat is te voelen
Doei!
Mien

's hè
en een hapje eten... het boktvolk stroomde toe en samen hadden we een lekkere maaltijd...paardjes verdelen en hup, gepakt en gezakt op weg!!
het was erg nipt, en we hebben echt hoeregeluk gehad....toen was het eventjes stil in de auto, bekomen van de emoties
en door duinen, paadjes, en natuurlijk op het strand.
en keerde we via de duinen terug richting de"manege"
En natuurlijk op de foto's