http://rchetfjordenpaard.nl/paarden/all ... e-paarden/ alle paarden als iedereen ff een top 3 maakt van het paard waar die op wil kan ik miss ff kijken wie op wie gaat? vor het reserveren.
1. alma 2. darla3. berendvan mijn zusje weet ik zo niet. ik zal het haar vragen en ik zal het thuis ook even vragen of het mag.
nee wacht, iedereen moet ff neerzetten op wie die het ALLERliefste wil, mogen er ook 2zijnquote maar (weer) ff:Sophie: Fifa/Nienke
SophieFT schreef:nee wacht, iedereen moet ff neerzetten op wie die het ALLERliefste wil, mogen er ook 2zijnquote maar (weer) ff:Sophie: Fifa/NienkeMaran: Alma/Berend
Chantaliiejj schreef:Een vriendin Janine wil ook mee ze is ook keer geweest mag ze mee ? ze zit ook op boktjepp, de laatste die mee mag
Chantaliiejj schreef:Een vriendin Janine wil ook mee ze is ook keer geweest mag ze mee ? ze zit ook op boktvan mij mag het wel
SophieFT schreef:nee wacht, iedereen moet ff neerzetten op wie die het ALLERliefste wil, mogen er ook 2zijnquote maar (weer) ff:Sophie: Fifa/NienkeMaran: Alma/Berend
Citaat:nee wacht, iedereen moet ff neerzetten op wie die het ALLERliefste wil, mogen er ook 2zijnquote maar (weer) ff:Sophie: Fifa/NienkeMaran: Alma/BerendChantal : Puck/Dingo
Chantaliiejj schreef:We hebben toch met pasen die vrijdag vrij en die maandag misschien kunnen we een van die dagen?jaa, goed idee alleeen ik vrees dat ik niet op eerste of 2e paasdag mag.
die vrijdag is toch goede vrijdag? dan moet ik gewoon naar school. en 2e paasdag heb ik concour. dus dat gaan voor mij niet echt lukken.miss in de meivakantie?
Ik kan in de mei vakantie helemaal niet want dan ben ik op ponykamp bij fjordenpaard.Ik ben goede vrijdag vrij hoor ? iedereen volgens mij
SophieFT schreef:in de meivakantie vind ik ook prima, lag mij alleen iets bij dat chantal niet kon dan?lees bericht boven je