Mij maakt het niet uit, Nath. Voor de zuiderlingen lijkt het me fijn als het eens een beetje die richting op is, maar qua reistijd scheelt het voor mij gewoon heel erg weinig met A'foort.
Salsa, ja idd. De meeting bij Steph gaan er veel heen volgens mij, maar omdat dat nog best lang duurt kwamen ze op het idee een meeting ervoor te doen. Maar er gaat een groep naar Emmen en dat vinden er veel ook weer te ver, vandaar dus wat meer midden/zuiderlijk NL.
Amersfoort is voor mij ook niet héél ver weg. Dippiedoe is hier om de hoek natuurlijk. Even kijken of er nog andere reacties komen.
XFiemoX
Geplaatst: 21-03-11 14:19
Amersfoort & Best zijn voor mij wel te doen maar ik zet hierbij even een stipje en als ''onder voorbehoud''
Ik voorlopig niet, hou het idd even bij de meeting van Steph en daar moet ik ook nog even goed over nadenken, aangezien dat minimaal 6 uur reistijd op 1 dag betekend!
Zullen we dan ook maar meteen wat data verzinnen ? En als mensen dan aangeven of ze liever A'foort of Best hebben, kunnen we beslissen waar we naartoe gaan.