[Besloten] pezentrezen gaan de heuvels bestormen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Datum

24-4
Geen stemmen
1-5
Geen stemmen
8-5
Geen stemmen
15-5
Geen stemmen
22-5
Geen stemmen
29-5
Geen stemmen
5-6
Geen stemmen
12-6
Geen stemmen
19-6
Geen stemmen
26-6
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0

Sjeempie

[Besloten] pezentrezen gaan de heuvels bestormen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 13:52

hier het topic!

ik heb alle zaterdagen en zondagen gedaan. heb de eerste weken even overgeslagen, ik neem aan dat niet iedereen zo snel kan. en anders kan het nog aangepast worden toch?

we gaan dus de heuvels bestormen bij AM met paarden van daar. het is dus niet de bedoeling dat eigen paarden mee gaan.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 20-03-11 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: De zaterdagen zijn op verzoek van TS verwijderd uit de poll

anshrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 14:32

Spelregels: zaterdagen kun je eraf halen, want dan gaat am zowiezo niet mee en zijn de paarden nodig voor de lessen!
Zodra we een 2 of drie tal mogelijke data hebben zal ik ze mee nemen naar stal voor overleg daar ivm met wedstrijden ed. Wie opgeeft dat hij gaat als alles definitief is gaat ook echt mee, gaat ie uiteindelijk vlak voor de datum dan toch niet mee, dan betaald hij of zij toch, omdat we een prijs gaan afspreken waar ze op stal dan rekening mee gaan houden. Ga dus niet een rit voor 10 man regelen, waar er dan op de dag zelf 5 van op komen dagen!

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 14:49

hm maar.. nu staan er alleen vrijdagen en zaterdagen op; vrijdagen kan ik voorlopig niet en zaterdagen kunnen niet volgens am.. help :+
edit; niet goed gekeken, braaf gestemd, maar ze gaan zeker weer weg als het topic wordt aangepast.. :+
Laatst bijgewerkt door Jade op 19-03-11 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

dolor

Re: [Besloten] pezentrezen gaan de heuvels bestormen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 14:58

even een stipje :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 18:14

23 -24 /4 is Paasweekend, ik weet niet of er mensen zijn die dan verplichtingen hebben of dat de manege gesloten is want feestdag? 30-4 is Koninginnedag.... denk niet dat hem dat gaat worden... :D

8-5; 22-5; 29-5; 12-6; 19-6 en 26-6 zou ik (zoals het er nu uitziet) kunnen.

Ik denk dat tevoren betalen aan jou ook geen slecht idee is AM, anders zit je op een gegeven moment misschien met afzeggers waar geen geld van is en zijn degenen die wel komen de sjaak. Niet betaald, geen plekkie.

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 18:23

Ik zal morgen even me tentamenrooster er bij pakken en dan de poll voor de zondagen invullen

anshrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 19:05

als we nou 3 zondagen pikken idd, dan leg ik die voor op stal, en kijken we of er eentje tussen zit in welke we terecht kunnen! Voraf betalen hoeft van mij niet, doe ik op stal ook nooit, maar schrijf je je in, verwacht ik dat als je je week vantevoren nog niet af hebt gemeld, je ook idd gaat. Ze moeten nl rekening houden met het inboeken van de paarden voor het vrij rijden. Geven ze mensen dan een nee omdat de paarden met de rit mee zijn, lopen ze geld mis als er afbellers zijn, en dat vind ik super banketstaaf. Dus we komen iig een dikke week van tevoren met een correct aantal, zodat ze die dan in kunnen plannen, en begeleiding kunnen regelen.

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 20:03

En welke regio moet ik denken? :P Kan ik alvast een helikopter proberen te regelen :P

Beau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 20:08

Cool! Ik kan 28 maart pas de datums invullen ivm resultaten zh, als het dan nog niet te laat is om in te vullen, heb ik mazzel, zoniet heb ik pech en plannen jullie rustig door zonder moi ;-)

anshrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 20:17

nijmegen sarah, is iets dichter bij dit keer :P

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 00:11

Ik wacht nog even met invullen, had niet het idee dat het de bedoeling was hier een grote meeting van te maken, maar dat Diaan, AM, Do, Lisch en ik een buitenrit daar zouden gaan maken en nog eventueel verder zouden kijken wie er mee wilde en kon en genoeg rijniveau heeft voor in de heuvels........wat ik van AM en onze begeleider daar begreep gaan we een stevig ritje maken, en is het wel de bedoeling dat iedereen en blijft zitten en in staat is een paard dat hard naar beneden wil omdat zijn vriendjes die voor hem lopen al hard naar boven gaan tegen te houden......bovendien is het ook niet de bedoeling dat het in een stapritje gaat veranderen omdat iemand niet meer durft.....

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 00:26

Twinklebel schreef:
Ik wacht nog even met invullen, had niet het idee dat het de bedoeling was hier een grote meeting van te maken, maar dat Diaan, AM, Do, Lisch en ik een buitenrit daar zouden gaan maken en nog eventueel verder zouden kijken wie er mee wilde en kon en genoeg rijniveau heeft voor in de heuvels........wat ik van AM en onze begeleider daar begreep gaan we een stevig ritje maken, en is het wel de bedoeling dat iedereen en blijft zitten en in staat is een paard dat hard naar beneden wil omdat zijn vriendjes die voor hem lopen al hard naar boven gaan tegen te houden......bovendien is het ook niet de bedoeling dat het in een stapritje gaat veranderen omdat iemand niet meer durft.....

Ow ach zo. Was eerder een iets minder mini meeting bedoeling. ( snap ook wel dat hoe groter de groep hoe minder gezellig zo een wandeling wordt).
Achja zoals jullie het zeiden gaat ook.
Haha Veel plezier dan dames ( is vast ook makkelijker voor AM, ivm met het regelen van de paarden enz als je een klein groepje hebt) :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 00:28

Misschien denken de andere dames er wel anders over hoor Sarah, heb ik het verkeerd begrepen....

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 00:35

Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat jullie met een paar gingen.
Maar kan er niet aan uit :P haha we zullen wel zien dan.
Is wel een hele ervaring zo heuvels bestormen dan ( heb dat ooit wel eens gedaan zo een giga berg op met de VZpony en dan terug berg af in volle vaart. Maar dat was maar een berg).

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 08:58

Daarom had ik de vraag ook gewoon in het topic gezet Fieke, het was idd niet echt de planning er een heuse happening van te maken, maar een vrij besloten rit. Maar goed, er bleek al een meetingtopic geopend te zijn. Ik heb het al wel eens vaker gedaan met kleinere heuvels, en het vergt heel veel van zowel ruiter als paard, dus het zullen ook niet de echte "manege" paarden zijn die meegaan.

Beau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 09:04

Ooh oeps verkeerd begrepen! No problemo ;-) zou zeggen dames take thos hills and have fun ;-) ;-)

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 13:01

dan heb ik het ook verkeerd begrepen. ik dacht dat het gewoon was voor degene die mee wilden. ook omdat er op de meeting gevraagd werd wie er allemaal mee gingen. maar veel plezier dan dames ;)

anshrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 14:44

Er is idd op de meeting over gesproken, eerlijk is eerlijk! laten we een skijken wie er allemaal mee zou willen, en dan kijken of dat gaat lukken op een bepaalde datum, mijn ervaring met dit soort dingen is nl dat er meer afvallers zijn dan meerijders uiteindelijk, vandaar ook mijn schooljuf toontje in eerste bericht. Hele grote groep is gewoon minder leuk, dan kan er minder in het bos.