Ik heb me ook ingeschreven! Ik ken overigens ook een leuke zwarte hengst, ik ga even aan de eigenaar vragen of ze hier interesse voor heeft.
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-11 12:58
KylaLover schreef:
is mijn inschrijving doorgekomen?
ja!
Patriciavt
Geplaatst: 17-03-11 13:33
Super, súper leuk Lisa Ik heb me ook ingeschreven, ik hoop dat ik meekan
En heb het op het forumulier vermeld, maar nog eens extra, ik kom met de auto en ik heb plek om 3 mensen vanaf station Almere Buiten óf onderweg (zonder heel ver omrijden ) op te pikken.
*twijfelt of ik bambi mee wil inschrijven* Hij kan wel jambette, op tonnetje staan (maarja die kan niet meenemen ) en ben bezig met steigeren maar nog niet bevestigd En hij's gewoon schattig en aparte kleur, maarja weet niet of jullie daarop wachten en zie hem niet als model want kan niet op gereden worden; [JITP] Minipaard toverbal Bambi! Is wel al ouder topic
Alleen het is een ruin dus op dezelfde dag als mn paard (mocht die uitgekozen worden), dus dan moet ik even kijken of een vriendin mee wilt die m wilt lopen enzo maar dat komt wel goed
Ik heb me al ingeschreven met beide Bon neem ik niet mee, gaat gewoon niet lukken in 1 groep. Ga namelijk wel te paard erheen (is maar 10 minuutjes stappen dus kan best) Ik zou best wel fotos willen maken zaterdag alleen al om eens goed te oefenen, maarja dat mag zeker niet (niet als officieel fotograaf want denk niet dat ik zo ver ben qua portretten).
Ik duim dat paardlief word uitgekozen heb nog geen enkele mooie foto eigs, en er is nog een witte plek op de muur naast Bonny's foto