Calimero_ schreef:Ken ik niet Hoe bedoel je dan? Met eigen paarden of zonder?Hoop met eigen paarden, hielke houd wel van boscrossen
emjam schreef:jaaaa dat doen we er is binnen kort ook een enjoy the ride in Harich jaa klopt! doe je daar aan mee?
Calimero_ schreef:Maar niet iedereen heeft een eigen toch?Heeft niet iemand nog een paar paarden te leen?
Calimero_ schreef:Maar niet iedereen heeft een eigen toch?neee. maar wel heel veel volgens mij! en anders zouden we het kunnen doen met een klein groepje?
_Grietjee_ schreef:Calimero_ schreef:Maar niet iedereen heeft een eigen toch?Heeft niet iemand nog een paar paarden te leen? Daisy, maar daar past niemand meer op volgensmij
emjam schreef:nog niet opgegeven maar kunnen we wel doen? ik niet... houd daar niet zo van ik heb zin om met een groepje daar lekker door de waterbak te crossen!
Marieke1495 schreef:Daisy, maar daar past niemand meer op volgensmij Dat is toch die hackney? Volgens mij past daar indd niemand meer op Anders zou ik wel zeggen dat ze Wouter of Wieger ofzo kunnen lenen, maar dat zijn hengsten en denk niet dat dat goed komt