Dag lieve meisjes We moeten nodig weer eens meeten, het is al véél te lang geleden ! Dus we moeten maar weer eens een poging wagen. Dus: wie/wat/waar/wanneer? Brand maar los!
Oke, eerst maar eens een datum denk ik. Uhm, in mei hebben we weer vakantie. Geen idee of we allemaal tegelijk hebben? Ik ben week 18 iig vrij! Jullie?
Ik ben in de meivakantie weg . (gaaaaaaan wel al potverdorie )Een weekend dan ? Als we lang van te voren plannen, kunnen degenen die werken misschien vrij krijgen?
Ik moet 3 weken van te voren vrij vragen. En krijg dan meestal wel vrij. Dus bij mij moet dat wel lukken!
kijk ik kan ook roepen we maken met zijn allen een strandwandeling maar dat wordt denk ik al lastiger
x_Anne_x schreef:Gaan we gourmetten, mag je zelf weten wat je eet of was jij nou vegataries?Dan wil ik ook komen!
Utrecht is vanaf hier ook wel goed te doen . Kunnen ook een high tea doen bij Anne en dat iedereen dan iets (of meerdere) dingetjes maakt/koopt
Ier schreef:Laat de monchoutaart dan maar aan ons over toch Anne ..Mooi dat ik mag komen Iemand van m'n eigen lengte . Gezellie