Wat moet geregeld worden: - indeling (wat gaan we doen, wie gaan we daarvoor vragen, ...) - locatie - datum - deelnemers (met/zonder paard) - randanimatie: BBQ, quiz, ...
Voor mij is dat prima hoor, Nathalie! Maar bedoel je dan alleen iets zonder paarden, of ook iets zonder paarden?
webster543
Geplaatst: 21-02-11 19:21
wat er mogelijk is... ik zou heel geinteresseerd zijn in een uiteenzetting over voeding net als 15min zitscholing. Geen idee of het mogelijk is om dat te combineren. Er zijn toch behoorlijk wat mensen die geen vervoer hebben of juist in het wedstrijdseizoen zijn, waardoor met paard wat moeilijker wordt. Door mss iets zonder paarden te organiseren, is iedereen mee aangesproken.
Het zou toch ook leuk zijn dat degene die in de mogelijkheid zijn hun paard meebrengen. Zo ontmoeten we niet alleen elkaar maar ook elkaars paarden Maar zoals gezegd kunnen we dan toch zeker combineren met bijvoorbeeld een lezing over voeding of iets dergelijk...
Een combinatie lijkt mij ook wel leuk. Voeding, supplementen, ziektes, ... daar zijn altijd interessante dingen over te vertellen!
Seppe
Geplaatst: 21-02-11 20:25
bolleke
jokari
Geplaatst: 21-02-11 20:32
streepje
edit, zoals Evi net in 't topic vermelde; een clinic longeren met dubbele longe, of werken aan de lange lijnen, dat lijkt mij zeer interessant.
Thorrie
Geplaatst: 21-02-11 20:35
ik volg even mee. Ik zou graag meedoen maar afhankelijk wat het wordt, zal Thor wel of niet van de partij zijn. Voor een longeercursus is Thor niet geschikt.
Ook voor een theorie-iets zou ik zeker van de partij willen zijn.
Bluem
Geplaatst: 21-02-11 20:41
euh... vierkantje?
Zoals net getypt en door Joke al aangehaald, ik heb zeker interesse in iets met longeren met dubbele longe of werken aan de lange lijnen. Maar ook iets zonder paard à la zitles en ook een uiteenzetting over voeding lijkt mij zeer interessant.
uiteenzetting over voeding lijkt mij heel interessant (heb al wel eens les gehad, maar die was licht getint ) longeren, is voor mij lminder interessant dubbele lijnen heel interessant, alleen dat ik waarschijnlijk depressief ga worden als ik dit op LS wil toepassen zitles lijkt me super nuttig zowel op eigen paard als andere paarden...
Luckystory
Geplaatst: 21-02-11 21:06
cirkeltje
Lange teugel!! Kunnen we Piet Bakker niet vragen? Die is zo grappig.
Maar het lijkt mij ook wel leuk om iets met rijden te doen. Kunnen we geen initiatie 'western' krijgen van Koen ofzo?
Ivm die lezingen, ik weet dat Cindy bepaalde workshops geeft aan Syntra. Oa over longeren maar ook over gezonde voeding. Misschien wil zij wel iets doen? En ik ben ook ooit naar een workshop geweest van haar of fysiotherapie, en dat was alleszins interessant. Lange teugelen geeft zij overgings ook les in.
initiatie reining lijkt me wel leuk, maar dan heb je eigenlijk niet je eigen paard nodig maar eentje die z'n vak kent. anders weet je nog niks, of breng je je eigen paard in de war
heb zo wel een een workshop "natural horsmenship" gedaan en dat was ook zo een uurtje "theorie" hoe ziet een paard ons, hoe moeten wij onze "oortjes naar voren" en onze "oren plat, blijf uit m'n buurt" houding doen zodat ons paard ons begrijpt,... en daarna da basis van leiding geven, afstand bewaren, desensibilitatie (met de carrotstick overal strijken, zwaaien, tikken, prikken met de "oortjes naar voren houding zodat het paard zou weten dat je niet boos bent) interessant, maar... ik vond het een beetje tam/braafjes. we waren met 10 ingeschreven denk ik en moesten nog 85 euro betalen, voor een uitleg van amper een uur en 5 minuten persoonlijk "begeleiding"