Hier is mijn verslagje en de foto's!
Nou fleury en ik hadden sochtends mijn krantenwijkje gedaan, daarna op de bus gestapt naar het station. Daar moesten we even wachten op lara want daar konden we mee mee rijden. Eenmaal in de auto waren we zo op de efteling. Wij liepen naar de ingang en waren eerst maar even een kaartje kopen voor fleury. We zagen al twee meisjes staan (liberty en mazzelmeid bleek achteraf) maar we wisten dus niet zeker of dat wel bokkers waren. Toen even later anne, irma en karen er bij kwamen staan wisten we het zeker want anne hadden we al gemeet.
Nou iedereen wachten en ik mijn bord showen

Nou hier de eerste fototjes ... Nadat de !!!eerste!!! plaspauze was geweest waren we gaan lopen... Met nadruk op eerste

Op deze foto zie je de rug van Unitas (Jeroen) en Liberty (Linda) voor jeroen met de felblauwe tas loopt fleury met naast haar Laratjuh. en er lopen nog wat bokkers voor...

Hier van achter naar voren... Iwayalover (Karen) Annetje (Anne) en Irmaatje (Irma)

En JA HOOR ik heb ze samen op de foto... Dennis v M (Dennis DUH) en Sypheron (Roy)

Nogmaals Iwayalover (Karen)

Hier in de Piranja

Hier een aantal bokkers acherons in de piranja..

Lara (laratjuh) en Lara (Wjerdo) samen op de foto in het schipschommel aan Lara (rechts) wilde niet

Bokkers aan de overkant in het schipschommel... Liberty zwaait in ieder geval, Daar naast zit dus Unitas, dan een stukkie naar voor is Karen (Iwayalover) en daar links naast zit Margon...

Nogmaals schipschommel

Daarna zijn we nog in de python geweest en toen waren we wat gaan eten.
Fleury vond dat ik ook maar eens op de foto moest

Fleur ik ben niet echt te spreken over je foto kunsten...

Daarna hadden we zin in een rustig ritje dus op naar de fata morgana.
Hier zitten we in de fatamorgana

Tja deze kennen de meeste wel denk ik

Hier stappen een hoop bokkers uit de boot, helaas veeeeel te donker...

Daarna zijn we richting reizerijk gegaan, waar we in de vogelrok zijn gestapt. Anne en Irma wilde daar niet in, dus die bleven buiten wachten, maar toen we terug kwamen waren we ze kwijt, wat bleek die waren met pardoes op de foto gegaan. Toen kwam het idee! Iemand riep, zullen we met zijn allen met pardoes op de foto gaan

En dan nu een uitdaging voor mijn mede boktelingers.. wie kan ALLE bokt en echte namen opnoemen..., gaat u gang

Toen was het tijd voor de Carnaval Festival, ik zat met Fleury en Karen in een karretje, binnen foto's maken lukt echt bijna niet, tenminste niet als je ook nog eens beweegt :S

Jammer dat de volgende foto wazig is, want verder vind ik het echt een hele leuke foto

Toen gingen we naar het sprookjesbos... Bij de ingang van het sprookjesbos zitten hier links Eszelon4ever (Joyce) dan aan de andere kant Assie (Astrid) en helemaal rechts Fleur)

Hier kwam zo'n beetje iedereen uit een kabouterhuisje lopen, dus vandaar wat fototjes

Hier INkie (Ingrid)

Joyce en Dennis

Margon en Auk(je)

En toen nog Karen en daarachter Irma

Toen nog Lara (Wjerdo) en Astrid (assie)

Fleur en Anne

En zijn ROMKABOUTER ook nog tegen gekomen

Nogmaals Romkabouter:P

Langnek

Lara (laratjuh) en Astrid, Astrid meis, wat kijk je moeilijk

Ongeveer de hele groep kijkend naar kindjes bij ezeltje strekje...

en nog een keer...

Dennis met Aukje in zijn schouders... onderweg richting villa volta.

Daarna gingen we nogmaals eten, en toen wilde we naar de droomvlucht, daar was een technische storing, dat bleek al de derde in een uur te zijn, sorry maar daar gingen we niet op wachten dus zijn we richting pegasus gelopen (houten achtbaan) Onderweg kwamen we nog langs de vogelrok (2 keer ingeweest) het schipschommel, de python en uiteindelijk de pegasus

Astrid en Lara voor hun ritje in de vogelrok (voor de eerste maal)

Daarna heb ik nog weinig foto's gemaakt, eenmaal uit de pegasus bleek het al vrij laat te zijn. We besloten de bob nog te gaan doen.. maar die zat al dicht (5 voor half 9) die had waarschijnlijk nog een wachtrij van langer dan een half uur. Toen zijn nog een aantal bokkers de piranja voor de tweede keer ingegaan. (en daarna nog voor een derde) Ik niet dus had een suikerspin gekocht en ben daarna wat foto's gaan maken... helaas wat wazig...

In de Carnaval festival, hadden wij op de echte foto het bord omhoog gehouden, die foto heb ik toen gekocht, hier het resultaat....

Dit waren mijn foto's ben benieuwd naar de rest!