Na een slapeloze nacht (die veel te gezellig was) mocht ik om 7 uur alweer opstaan, omdat ik om 8 uur op het station in Venlo moest staan, wel een half uur fietsen. Vanuit daar samen met Auk en Dennis naar Roermond gegaan, daar op het station aangekomen keken we uit naar een ' auto'. Dennis was vergeten te vragen wat voor auto Lara(Wjerdo) eigenlijk had

Na een voorspoedige reis kwamen we aan in de Efteling. Het aantal bruikbare onderschrift quotes die in de auto voorbij kwamen was erg groot

Na wat hoi-hoi zijn we de efteling ingedoken. Begonnen in het Spookslot, wat een geweldige muziek! Vind ik van de hele Efteling trouwens.
Nouja, alle attracties wel gedaan, 2 keer vogelrock, paar keer pirana, python (zelfs Linda(liberty) is erin mee geweest

En ik ben 3 keer in het schip geweest! Ja, ben nu in de ban van Pirates Of The Caribbean, moet dus ook een beetje in zo'n xchip varen

De kriebels in m'n maag waren echt geweldig leuk vond ik

Tussendoor in het carnaval-festival viel het best mee met mijn trauma, ik heb ooit een keer een half uur lang vast gezeten in dat carnaval-festival, bijd emannetjes met zwaaiende handjes. Ik was compleet gehersenspoeld toen ik daaruit kwam, kwam ook zwaaiend naar buiten... Gelukkig deze keer niet

Na het carnavalfestival ging de rest nog een keer in Vogelrok, maar daar had ik niet zo'n zin in, dus ben ik lekker in het zonnetje gaan zitten, samen met Unitas en wat gekletst.
We zijn ook het sprookjesbos ingeweest! Ik vond het helemaal geweldig met de zingende paddenstoelen, doornroosje, sneeuwwitje en vooral Repelsteeltje!

Roy (syp) was verontwaardigd over de zeemeermin, deze had namelijk geen bikini aan, maar was 'bloot'. Dat vond hij niet kunnen in de Efteling

De sultana's die ik als avondeten had omdat ik behoorlijk blut was, waren ook best lekker hoor

De terugweg met Superpinda, lara, dennis en auk, was ook erg boeiend, vooral het begin

Terugweg was erg leuk, ben halverwege wel in slaap gevallen en heb nu nog meer kramp in m'n nek, dan dat ik al had na de 6e keer achtbaan...

Rond kwart voor 12 was ik thuis denk ik, en had veel inspiratie voor dit verhaal, dus meteen maar even getypt

Ik vond het iig supergezellig! En volgend jaar weer hoor

Alleen naar de foto's ben ik niet zo denderend benieuwd