Noord-Nederlandse Bokkers!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MusicELINE

Noord-Nederlandse Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 17:32

Hallo Mensen (:

Ik wilde naar een meeting toegaan, maar zag dat bijna alles besloten was. Opzich leuk om elke keer met dezelfde te gaan, maar beetje jammer voor de mensen die daar niet bijhoren en ook mensen willen ontmoeten. Vandaag dit dus.

Voor de plaats stem ik voor ergens bij Groningen, dat is wel redelijk centraal tussen Friesland/Drenthe/Groningen. (En voor mij is het ook maar 20 km ^^) Natuurlijk mogen er ook mensen uit andere delen van Nederland komen hoor (: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Ik heb nog geen idee wat we dan zouden moeten gaan doen, hangt er ook een beetje vanaf wie er allemaal komen, hoeveel mensen er komen (of beter gezegd: óf er iemand komt :')) en wanneer iedereen kan. Dus samen een datum prikken lijkt me handiger.

Hoop dat er wat enthausiaste mede-bokkers zijn!

xx

Chantaliiejj

Re: Noord-Nederlandse Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 22:52

Ik woon in Noord-Holland zou wel mee willen ook al licht het niet in de buurt van Friesland

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 21:05

hey lijkt me een leuk idee ik woon zelf in drenthe dus het is niet zo ver voor mijn ik zou wel toesteming van mijn ouders moeten hebben aangezien ik 15 ben

MusicELINE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 17:22

Het is ook niet speciaal voor de noordnederlandse bokkers, maar omdat ik verwacht dat mensen niet al te ver hiervoor willen rijden denk ik dat Groningen voor mensen uit Drenthe/Groningen/Friesland het makkelijkst is. Maar wat mij betreft mag heel Nederland er naartoe komen hoor ^^

Siegridd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 19:16

Joehoee, nog een friese bokker.
Ik heb ook al vaker over zoiets nagedacht.
Leuk leuk leuk!

MusicELINE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 22:37

Cool ^^
Ik was eerst op zoek naar een gewone meeting om heen te gaan, gewoon voor de lol. Maar bijna alle meetings zijn besloten en dat vind ik gewoon zo jammer! Ik snap wel dat je met een vast groepje een keer iets wilt doen, maar nieuwe mensen ontmoeten is toch ook leuk, ^^

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 11:59

De meeting in de Efteling is niet besloten :)
Is wel een beetje verder reizen :+ maar het kruidvat heet momenteel de treinkaartjes voor 12,50 :P

Gaan ruim 100 bokkers mee, dus kun je heel veel meeten ;)

Siegridd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 12:10

MusicELINE schreef:
Cool ^^
Ik was eerst op zoek naar een gewone meeting om heen te gaan, gewoon voor de lol. Maar bijna alle meetings zijn besloten en dat vind ik gewoon zo jammer! Ik snap wel dat je met een vast groepje een keer iets wilt doen, maar nieuwe mensen ontmoeten is toch ook leuk, ^^

Ja inderdaad. Ik weet niet waar je precies woont. Maar mn paard staat in Burum en vanuit daar wouden we ook es vant zomer een buitenrit organiseren

edit:
hier is de link
Siegridd @ [BM] Bokkers uit Friesland omg. Burum, Kollum enz.

MusicELINE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 16:13

@Peerke_ Jaa, ik heb ook gereageerd op die van de efteling, maar idd is het wat verder reizen, en mensen uit noord nederland kun je miss wat vaker iets mee afspreken ofzo..

@Siegridd Ik heb helaas moeten stoppen met mijn bijrijdpony in november. Ik heb u westernles maar geen pony tot mijn eigen beschikking. En ik neem aan dat jullie ook niks kunnen regelen, dus ik ben bang dat dat 'm niet wordt.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:22

Er gaan wel veel mensen uit noord nederland naar de Efteling.
Verschillende bokkers uit groningen komen :j

Siegridd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 11:50

MusicELINE schreef:
@Peerke_ Jaa, ik heb ook gereageerd op die van de efteling, maar idd is het wat verder reizen, en mensen uit noord nederland kun je miss wat vaker iets mee afspreken ofzo..

@Siegridd Ik heb helaas moeten stoppen met mijn bijrijdpony in november. Ik heb u westernles maar geen pony tot mijn eigen beschikking. En ik neem aan dat jullie ook niks kunnen regelen, dus ik ben bang dat dat 'm niet wordt.

Dat is jammer idd. Maar er is vast wel iets anders te bedenken ofzo. Het lijkt me mij iig wel leuk om ff wat bokkers uit de omgeving te ontmoeten :)

MusicELINE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 22:49

Siegridd schreef:
MusicELINE schreef:

Dat is jammer idd. Maar er is vast wel iets anders te bedenken ofzo. Het lijkt me mij iig wel leuk om ff wat bokkers uit de omgeving te ontmoeten :)

Uhu ^^ En als de meeste mensen die willen meeten uiteindelijk in friesland blijken te wonen kunnen we alsnog de afspreek-plek daarheen verschuiven xD Als het varieërt blijft denk ik Groningen het meest centraal.