Haha wat gaan we doen dan? En volgens mij kan ik meestal wel. alleen deze donderdag niet maar dan hebben jullie toch nog geen vakantie
ik kan de hele week wel denk ik! het liefste 's middags rond een uur of 2, maar ook dat is geen noodzaak
Mij maakt het verder niet zoveel uit Neem dan Eddy wel mee als het 's middags is. Want wil hem niet zo'n poos in de bench hebben
Haha jaaaa Eddy Hyperhondje!Anders handig als iedereen even dit lijstje invult? Citaat:Wie? - Welke dagen kun je?Jorinda - Maandag 21, dinsdag 22, donderdag 24, zondag 27Andere dagen ben ik er wel (vrijdag 25 niet overdag), maar dan ben ik er niet lang
Ja dat heeft Marr wel gemerkt En geobsedeerd door de deur in de kantine want ja soms komt er een kat binnen
Eddy dat vind niemand erg hoor als je die mee neemt (A)uhm ik kan volgende week alle dagen behalve vrijdag zaterdag en zondag
Citaat:Wie? - Welke dagen kun je?Jorinda - Maandag 21, dinsdag 22, donderdag 24, zondag 27Carmen - Hele vakantie
Sodeletuut schreef:Citaat:Wie? - Welke dagen kun je?Jorinda - Maandag 21, dinsdag 22, donderdag 24, zondag 27Carmen - Hele vakantieMargot - Hele vakantie
Wie? - Welke dagen kun je?Jorinda - Maandag 21, dinsdag 22, donderdag 24, zondag 27Carmen - Hele vakantieMargot - Hele vakantieMargreet - Maandag, Dinsdag, woensdag en donderdag
Dus het wordt eigenlijk sowieso, maandag, dinsdag of donderdag..Of zijn er mensen die dan niet kunnen?