Shires van Sherwood gemeet in Duitsland!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Shires van Sherwood gemeet in Duitsland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 14:09

Gister ging ik met mn ouders richting Duitsland, aangezien daar wat familie op vakantie was (Stellalover en Greggie) bij Daphne. We kwamen daar rond 11 uur aan en na even bijgekletst te hebben kreeg ik een uitgebreide rondleiding langs alle paarden. Wat een stoere beesten zijn het toch. Eerst Max even geknuffeld, toen doorgelopen naar Bas *aai mij aai mij Haha! * en toen Robin. Ze zien er zo stoer uit maar zijn ondertussen erg knuffelig. Hartstikke leuk. Toen langs alle andere paarden gelopen en nog een wandeling ( Knipoog ) gemaakt naar Stella met dr vriendje Sebastiaan. Daar tot de conclusie gekomen dat Sebastiaan érg leuk is, kan het me goed voorstellen dat Stel zo dol op m is Lovers
Teruggelopen en ons even nuttig gemaakt, vrachtwagen en stallen uit staan mesten... Moet ook gebeuren!! Was best gezellig Haha!
Daarna Sebastiaan uit de wei geplukt voor zn dagelijkse knuffelsessie om m wat makker te krijgen. Weer tot de conclusie gekomen dat ie érg leuk is en Betty heeft (stiekum) aan Daphne gevraagd of ik even op Sebas mocht hobbelen. Dat mocht wel, dus Sebas weer uit de bak gehaald en gepoetst. Zadel erop was niet zo'n probleem maar het hoofdstel wel.. Trapje erbij (wat wil je met een reus van zo'n 1.80m..) en daphne heeft goed dr best gedaan. Er moest nog even het een en ander versteld worden aan het hoofdstel maar dat is uiteindelijk allemaal gelukt. Op naar de bak *bibber*. Er stonden al 2 digi's in de aanslag (mocht ik eraf vallen *LOL* ). Daphne hield Sebasje even vast en ik ben erop geklommen. Best hoog Haha! In het begin was hij een beetje angstig maar dat werd al best snel minder. Uiteindelijk nog erg fijn kunnen rijden, hij begon heerlijk te ontspannen op stukken. Echt leuk. Na t rijden hebben we hem helemaal gedoucht en zijn we weer tot de conclusie gekomen dat ie érg leuk is En te koop. (Dus liefhebbers.... ik zou t wel weten Lachen )
Toen moesten we avondeten en na het eten hebben we even bij Daphne gekeken die met Max aan het oefenen was voor vandaag, show in Bemmel. Zag er erg leuk uit, ook al was Daphne zelf niet zo heel tevreden. Als het vandaag maar goed gaat!! Maar dat gaat vast helemaal lukken. Daarna moest Max natuurlijk nog even gewassen worden voor de show. Toen hij gewassen was, hebben Betty en ik Bas nog gewassen (zn sokken alleen).
Ook nog bezig geweest met Bluebell en Annabel, mams met veulen. Was leuk om te doen, leuke dieren zijn t.
En de beestjes moesten natuurlijk ook allemaal nog avondeten krijgen. Dit hebben Betty en ik voor een groot gedeelte gedaan, maar ook de merries die in een wei ver weg stonden moesten nog hooi. Dus daphne in de shovel en Betty en ik bij het hooi in de bak die eraan zat Haha! We werden maar een heeeeel klein beetje *ucht* door elkaar geschud door alle kuilen waar Daphne natuurlijk doorheen moest rijden en ook de takken van de bomen in de berm kwamen wel érg dichtbij *duiken!* De paarden hebben uiteindelijk nog wel hun hooi gekregen en wij kwamen compleet geshaked weer terug Ach gut
en daarna mocht ik weer met paps en mams mee naar huis Lachen

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 11:51

He wat leuk!
klinkt als een superleuke dag
Lekker rijden die reuzen he?