Teruggelopen en ons even nuttig gemaakt, vrachtwagen en stallen uit staan mesten... Moet ook gebeuren!! Was best gezellig

Daarna Sebastiaan uit de wei geplukt voor zn dagelijkse knuffelsessie om m wat makker te krijgen. Weer tot de conclusie gekomen dat ie érg leuk is en Betty heeft (stiekum) aan Daphne gevraagd of ik even op Sebas mocht hobbelen. Dat mocht wel, dus Sebas weer uit de bak gehaald en gepoetst. Zadel erop was niet zo'n probleem maar het hoofdstel wel.. Trapje erbij (wat wil je met een reus van zo'n 1.80m..) en daphne heeft goed dr best gedaan. Er moest nog even het een en ander versteld worden aan het hoofdstel maar dat is uiteindelijk allemaal gelukt. Op naar de bak *bibber*. Er stonden al 2 digi's in de aanslag (mocht ik eraf vallen

Toen moesten we avondeten en na het eten hebben we even bij Daphne gekeken die met Max aan het oefenen was voor vandaag, show in Bemmel. Zag er erg leuk uit, ook al was Daphne zelf niet zo heel tevreden. Als het vandaag maar goed gaat!! Maar dat gaat vast helemaal lukken. Daarna moest Max natuurlijk nog even gewassen worden voor de show. Toen hij gewassen was, hebben Betty en ik Bas nog gewassen (zn sokken alleen).
Ook nog bezig geweest met Bluebell en Annabel, mams met veulen. Was leuk om te doen, leuke dieren zijn t.
En de beestjes moesten natuurlijk ook allemaal nog avondeten krijgen. Dit hebben Betty en ik voor een groot gedeelte gedaan, maar ook de merries die in een wei ver weg stonden moesten nog hooi. Dus daphne in de shovel en Betty en ik bij het hooi in de bak die eraan zat

en daarna mocht ik weer met paps en mams mee naar huis