Nu kan ik me officieel voorstellen want ik zit erbij
Ik ben Emma en ik ben 17 jaar oud en het word mijn 1e keer!
petrea
Geplaatst: 13-01-11 17:07
ik heb inmiddels bericht en er staan weer leuke bekenden bij ik hoop op het zelfde lesgroepje
heleenxx
Geplaatst: 13-01-11 17:08
Hoi Petra! Leuk dat je ook weer mee gaat. In je profiel staat dat je 41 bent
Ik ben Heleen, 41 jaar. Paard wat mee gaat is Olivier, een Flemmingh x Nimmerdor van straks 15 jaar oud. Met hem rij ik ZZL dressuur, Spring momenteel weer L, maar heb M gesprongen met hem. We rijden nu nog B SGW, ik wil in juni voor het eerst L starten. Daarnaast rijden we edurance en TREC.
Thuis heb ik nog een paard waar ik Z dressuur mee rijd. Dit is een 10-jarige ruin van Metall. Zijn broertje hebben we ook, van Johnson maar die wordt in maart pas 3.
Ik was in 2008 en 2010 ook al in Ermelo voor de SGW-week.
heleenxx
Geplaatst: 13-01-11 17:09
petrea schreef:
ik heb inmiddels bericht en er staan weer leuke bekenden bij ik hoop op het zelfde lesgroepje
Ik heb nog geen bericht gehad, maar sta ik er ook weer bij?
Ik neem mijn kwpn merrie Venthe van Numero uno mee. Een 8 jarige merrie met haar start ik M1 dressuur, L springen en we gaan 27 maart ons SGW debuut maken in Chaam
Succubi
Geplaatst: 13-01-11 17:54
heleenxx schreef:
petrea schreef:
Ik heb nog geen bericht gehad, maar sta ik er ook weer bij?
Je staat er weer bij!
heleenxx
Geplaatst: 13-01-11 19:00
Ik had het inmiddels gezien. Jij ook weer, zie ik. Gezellig!
nee helaas zit ze nog steeds in dr blessure en ze is ook al wel 17 en heeft nog niet zo veel (10 springlessen tijdens mijn springstage ) ervaring met springen dus ik ga lekker met tinkie
wel tof dat jij er ook bent, kunnen we meeten ;D
heleenxx
Geplaatst: 13-01-11 19:56
Ja, inderdaad. Vervelend van de blessure. Maar lekker dat je met je tinker kan.
Meldt zich! Anne-Marie, al jaren 28 jaar oud en ik kom met Zucchero van 6 jaar oud en hij is ook van Métall. We rijden B dressuur, hebben springles en al een heel klein beetje oefencross ervaring. Ik heb er onwijs veel zin in!!! Heleen en Yvie ken ik al van het Métall-topic Ik ben zo blij dat ik er tussen zit!!!!!
Ben ook erg blij heb er super veel zin in. Vind het wel spannend want ik ga alleen en dan is het altijd maar afwachten maar het wordt vast gezellig. Tot nu toe ben ik nog wel de jongste
Zucchero
Geplaatst: 13-01-11 20:08
Maakt niet uit, wij voelen ons net zo jong! Ehhh behalve als ik dan 's ochtends moe, oud en stijf mijn bed uit kom
Hihi moet wel lachen om de hysterie in het algemene topic. Arme meiden die er niet bij zitten of het nog niet weten Ik ben iig blij dat ik mijn afstreepkalender kan gaan maken. Eens uitzoeken hoeveel nachtjes het nog slapen is
Leuk dat wij er allemaal bij zitten, iedereen van bokt! Wist eigenlijk niet dat er maar plek was voor 15
Ben zooooo blij dat ik mee kan met 4B
heleenxx
Geplaatst: 13-01-11 23:41
Ja, leuk dat er nu allemaal bekenden meegaan. Ook een aantal dezelfden van vorig jaar. In 2008 ging ik ook heen, toen was ik echt de enige van bokt, ik kende toen niemand. Er is plek voor 16 sgw-ers, en 56 dressuurruiters.
Dan zal ik mij ook maar even voorstellen. Ik ben Marianne, 27 jaar (3 dagen na het kamp word ik 28 ) Dit word de 2e keer dat ik mee ga, vorig jaar ben ik ook geweest. Toen was ik de enige met een haflinger, en weinig ervaring . Inmiddels nog steeds geen bakken met ervaring maar wel een enorm enthousiaste haflinger die denkt dat ze "springgefokt" is en mij er altijd weer overheen weet te brengen .
Succubi
Geplaatst: 14-01-11 00:18
@Guppekop: Je bent de laatste week gewoon ziek.. Geloof mij, met zoveel spierpijn als je die week krijgt kan je met een eerlijk geweten zeggen dat je je "ziek" voelt
@Heleen: Ik hoop niet dat ik bij jou in de groep zit! Vorig jaar met veel ontzag naar jullie gekeken!
Wat hebben wij een mazzel dat we erin zitten zeg! Maar 16 plaatsen!